Our social:

Friday, July 8, 2011

Penjelasan KFC Malaysia

Penjelasan KFC tentang klip pekerja KFC yang buat hal aritu.... dengar,tengok dan fikirlah sendiri yer...tak adil le klu klip hari tu kita sebarkan pastu klip penjelasan takde so ini dia versi bahasa punya...

8 comments :

  1. owh ok...tapi nak mula makan balik KFC kena amik masa...huhu...

    ReplyDelete
  2. Ade lagi bai.. Luangkan masa tengok ye.. Dalam entry terbaru aku ade.. Yang video penjelasan ni aku kasi backlink ke blog kau..

    Entry Terbaru : 2 Video Pekerja KFC--Ayam Disapu Pada Kasut Tapak Kasut Dan Perahan Kain Kotor Dalam Periuk Ayam Spicy

    ReplyDelete
  3. Tak semua org busuk hati mcm pekerja tu. So fikir2kanlah. Kalau ada yg stop mkn trs pn xpe. Utk kesihatan :) tp jgn pulak g tibei mcD berbakul2 buat ganti.

    ReplyDelete
  4. jadi pekerja kurang ajar tu terlepas mcm tu saja la?

    ReplyDelete
  5. tak tau mana salah atau benar..wallahhuaklam.

    ReplyDelete
  6. ko neh aku tengok dah macam raja kfc lak.. :p

    ReplyDelete
  7. Memang kena pasang cctv kat semua restoran.. Bukan saja di KFC saja..

    ReplyDelete

komeng