Our social:

Thursday, July 28, 2011

Harimau Malaya!!keep fighting

tak kira apa keputusan perlawanan Malaysia vs singapura malam ni...aku harap harimau malaya akan mengaum...memang klu boleh nak menang tapi klu kalah pun...kalah dgn maruah...biarlah kami sama sama menangis...jangan main lembek pastu nangis...pastu salahkan itu ini...memang kami akan jerit... diamlah...kami tak kutuk dah cukup baik...





biar singa dah gigit batang leher
biar pun nyawa dah sampai hidung
jangan sesekali korang mengalah
pastikan menang
singa akan berputih mata...


ni satu lagi video



main semangat mcm game final...
main sampai wisel penamat
main sampai tak boleh nak berdiri
jangan main-main

3 comments :

  1. kita kalah bermaruah..semangat juang tinggi..terutama nya bila last minit..

    ReplyDelete
  2. awat ler pemain Malaysia tak baca blog ni.. kalau tak mesti mengaummmmmmmmmmmm dengan gagah perkasa malam tadi

    ReplyDelete
  3. biar kalah gol asal menang sorak...

    ReplyDelete

komeng