Tuesday, June 7, 2011

Senarai package / harga astro yang baru






Tengok dari package2 ni rasanya aku yang rm87 tu...adoi,,,superpack 1 tu macam best kot...ntahla...orang kata...package 1 tu untuk malay...2 untk indian...3 untuk chinese...maksud aku astro targeted custumer...klu korang nak langgan yg no 2 ke 3 no problem weh...ekeke tapi rasanya klu mahal sgt aku tutup je terus...tengok cenel2 free je...lagipun aku pun bukannya selalu tengok tv...lbh2 lagi skrg epl pun dah abis...takde mende lagi dah cenel untuk aku...

8 comments

June 7, 2011 at 3:01 PM

dah takde masa nak tgk astro dah skg...

June 7, 2011 at 4:14 PM

cik hubby dah cakap.. nanti balik Malaysia no astro..uwaaaaaaaaaaaaa

June 7, 2011 at 7:05 PM

tak yah pakai astro...gune je Youtube..macam2 ada...umah aku tak de astro pun

June 7, 2011 at 7:35 PM

buleh gerenti tak 'mati' time hujan kaa?

-__-

June 7, 2011 at 9:10 PM

x pernah pasang astro dan dah lama x tengok tv. selalu layan free streaming jerk ... :D

June 7, 2011 at 9:57 PM

aku x kesah pon bro,,
sbb abg aku yg bayar bil astro,,
keh keh keh

June 7, 2011 at 10:45 PM

wahhh.. mario.. dah jadi pengusaha ladang astro la.. mintak sponsor.. hahha..

mario
June 8, 2011 at 2:15 AM

bang saya nak pakej maharaja lawak saje ade dak?? agak2 abang berapa bajet?? boleh kawtim x?? hahha..

Post a Comment