Friday, June 24, 2011

live streaming maharaja lawak akhir final?

apa makna live streaming?Bukan ke live ni maksudnya siaran secara langsung?otai2 byk buat n3 live streaming tapi hampeh...semua amik cenel http://www.youtube.com/user/wwwguatvdotcom pastu kata live streaming....agak agakla weh...kan ke senang bg je link cenel tu ..ni sibuk suruh orang bookmark link dia...konon2 diala yang upload...chaittt...

kepada yang mencari live streaming maharaja lawak...klu nak sgt tengok live memang takde...yang youtube punya.. delay...setakat ni aku rasa paling cepat wwwguatvcom... kalau ada yang lagi cepat harap dapat beritahu aku yer...aku keje malam ni so tak dpt tengok...waaaaaaaaa errr...tak heran pun...bukan best pun...ekeke ..cuma aku harap untuk final ni...

jozan...temukan ah cai ngan mail lambung

sepah...cam biasa jepp kena main peranan lebih...klu bole jemput dafi sekali biar shuib tepanjat boboy...

nabil...apa apajela ko nak mengarut...

jambu...errr...temukan saka dgn org amazon tu...biar dorang surfing dgn lagu hawaii 5 0...

ini cadangan akulah...

1 comment

June 24, 2011 at 9:47 AM

comel je...tepanjat boboy...hehe

Post a Comment