Our social:

Thursday, June 16, 2011

cara tenangkan diri:terapi menjerit

baby kalau menjerit-jerit...kalau tak.. nak susu...mesti nak main main...nak perhatian...kalau orang besau menjerit2...apakah maknanya?

ada orang bila tensen...suka nak jerit jerit...bila marah...menjerit...ada yang jerit dalam hati...yela...kat mana nak jerit pulak kan...

tapi yang ada duit tu...

bole gak jerit jerit kat genting...errr...main roller coaster ke...jerit kuat2...bukan takut pun tapi saje nak releasekan tensen tu...bila dah abis...tekak sakit...balik rumah...arghhh...tensen balik...tak settle pun...

ada yang g karok...memang dah tau suara tak sedap...tapi sebab nak jerit2...belasah je...pasal tu lagu2 rock popular kat karok...gelak sakan...perghhh...tak hengat...

tapi memang betul...klu seskali dpt jerit kuat2...mmg releasela kan... agaknya...klu kat soping2 kompleks ada satu bilek kedap bunyi..berebut2 orang masuk nak jerit 2 sebab tgk barang yg berkenan tp tak terbeli....

okla...mcm takde motif dah n3 ni...

jum jerit jum...

2 comments :

  1. Memang bagus tip ni...jangan salah tempat menjerit...hehehe

    ReplyDelete
  2. hhahahaha....
    kalau aku jerit dapat tumpuan tak? ekekekek

    ReplyDelete

komeng