Our social:

Tuesday, May 10, 2011

Video youtube OST Cinta melody

Menunggu ZIVILIA Feat AISHITERU

Lirik dan tajuk lagu ost cinta melody yang tgh hangat kat astro ria ni susah bangat nak cari.. lebih2 lagi orang cam aku ni yang takde masa nak tengok tv...dengau2 cenggitu lapas tu suruh cari...penat tau...tp ada jugak kawan aku yang tolong dan hasilnya...tadaaaa.... dapat jugak...untuk yang minat jela eh... aku tak...haha eh lupa pulak...episode dia pun tak banyak...ada epi 1-36 je kot...so aku rasa mmg ramai yang ikut citer ni kan...errrr...di ulang...aku tak...




Menunggu sesuatu yang sangat menyebalkan bagiku
saat ku harus bersabar dan trus bersabar
menantikan kehadiran dirimu
entah sampai kapan aku harus menunggu
sesuatu yang sangat sulit tuk kujalani
hidup dalam kesendirian sepi tanpamu
kadang kuberpikir cari penggantimu
saat kau jauh disana
ooo…

*)
Gelisah sesaat saja tiada kabarmu kucuriga
entah penantianku takkan sia-sia
dan berikan satu jawaban pasti
entah sampai kapan aku harus bertahan
saat kau jauh disana rasa cemburu
merasuk kedalam pikiranku melayang
tak tentu arah tentang dirimu
apakah sama yang kau rasakan

reff:
walau raga kita terpisah jauh
namun hati kita selalu dekat
bila kau rindu pejamkan matamu
dan rasakan a a a aku
kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh
terhapus ruang dan waktu
kupercayakan kesetiaan ini
akan tulus a a ai aishiteru

Bridge:
saat ku sendiri pikiran melayang terbang
perasaan resah gelisah
jalani kenyataan hidup tanpa gairah
o…uo..
lupakan segala obsesi dan ambisimu
akhiri semuanya cukup sampai disini
dan buktikan pengorbanan cintamu untukku
kumohon kau kembali

kembali ke *)

ps...tunggu update sebenar...ni saje2 nak test

0 pompang pompang :

Post a Comment

komeng