Our social:

Tuesday, May 10, 2011

Penjelasan ungkapan Pandi kutty

Aku taknak sokong sapa2...tapi cuba dengar betul2...
pasal tu aku penah kata...aku bosan dengan politik ...tp bosan2 pun kena amik tau jugak...kita kan warganegara yang prihatin...



aku memang dah lama tak baca suratkhabar...tapi tadi aku ada baca paper mingguan malaysia tentang kontroversi filem hantu mak limah...aku baru tau...ada cerita pasal tu...nampak sangat aku ni ketinggalan kan...

3 comments :

  1. bila da top mcm2 cete la kuar bese la tu :)
    jujurnya tak peduli lgsg psl politik aku mual nak amek tau hehe

    ReplyDelete
  2. geligeleman tak abes2 dok cerita lagu sama. sampai muka kita pulak yang merah padam nak menerangkan kat anak2.

    astagfirullah.

    ReplyDelete
  3. samelah dok ngan aku,
    maleh nk amik tau pasal politik nih tapi nak tak nak ko kene amik tau sikit sebab ko duduk kat malaysia kan....



    aku pun banyak ketingalan kot, yelah bebal sangat aku ni, maleh nk bace paper, nk tengok berite kat tv pun maleh, layan utube sampai malam boleh pulak....ko lempang muke aku sikit

    ReplyDelete

komeng