Our social:

Saturday, May 14, 2011

Maharaja Lawak minggu ke 7

guatv.com dah kena ban ngan youtube...ni ada lagi nih...tak taula berapa lama bole bertahan...tp aku rasa ada lagi yg upload...ni seme buat org lagi taknak langgan astro warna jela kan...ekeke

aku rasa jambu dengan jozan yg aku gelak sikit...yg lain hampeh...yang aku senyum maybe sepah ngan nabil jela...yang lain2 tu...singkirkan jela weh...buang masa jela...





cenel ni untuk tengok yg lain2. Ada lagi...ramai jugak yg masih bertahan cuma guatv yg paling cepat...sian kat dia...

6 comments :

  1. Kesian kat Amir sebab dia kelihatan sgt bersungguh2 dan berusaha kuat walaupun takde bakat lawak lgsng...

    ReplyDelete
  2. nsib ko sokong jozan gak..hehe..kozan always the best kan...bengang gak ble dpt tau astro report kt utube...poyo laaa

    ReplyDelete
  3. ah damak la best jozan tu mr bean pun ada buat mcm tu lalala

    eh jambu best muka mmg nak kena sekeh je dedua org tu nak terbelit usus perut hehe

    ReplyDelete
  4. jijan suka amir weh.. hahha..
    dia siap nangis masa amir kene singkir.. serius (-_-")

    ReplyDelete
  5. memang terbaek jozan, silent comedy yg best... memang gelak je kije tengok depa nih

    ReplyDelete

komeng