Our social:

Wednesday, May 4, 2011

citer kat pangkin:ayat last

ko tau rio...pakcik Z mulakan bicara...masa tu kitaorang baru je balik dari kubur...lepak kat kedai makan...tau pakcik...pakcik ada awek kan...aku cuba bergurau...pakcik z jeling...manja sangat la tu...ekeke semalam baru je aku jumpa arwah... ooooo...
aku kembali serius...semalam dia ajak aku minum kat sini...tapi aku masa tu nak cepat...so.... perghhh...hebat la cik ni...ckp omputih...cepat je aku potong bila pakcik z cakap so...pakcik z senyum pastu cakap... ko arini dah kene pelempang ke belum?aku tunduk....senyum dalam hati...

bersambung...ekeke aku memang dah malas la weh...ingat nakla tulis lagi...tp...memang tak bole la...mood tak dtg lagi...nanti2la eh aku sambung...

eh...lupa nak ckp...template ni sementara je eh...bloglist aku dah hilang kat sini ...:(

12 comments :

  1. IM belum pernah dan tak mahu kena pelempang..he..he..

    ReplyDelete
  2. awe dah penah kena pelempang...sabau je la :)

    ReplyDelete
  3. ceeh! suka tau citer sparuh jalan..ni bkn sparuh jalan, tapi suku jalan jeee...

    ReplyDelete
  4. kurang kefahaman weyh !
    x dapat tangkap citernya..
    :D

    ReplyDelete
  5. hah...terbengkalai entry ko ni bro..ekekeke..^^

    ReplyDelete
  6. ceh !! kentut sedas lepas tu ko lari ... keh33

    ReplyDelete
  7. mood.. oh modd cepatlah nak mai.. aku tak sabar nak dengar kisah selanjutnya dari dak Rio ni...

    ReplyDelete
  8. ape ni bro??!!! citer x abeh?
    bakor pangkin ni kang baru tau!






    ***takut dak? tak pun kan? :P

    Waaaa...dah ade GA la...best tu..

    ReplyDelete
  9. muekeke lame xdgar cite dgn pkcik z nihh :)

    ReplyDelete

komeng