Our social:

Wednesday, May 18, 2011

blog aku hiv positif....

baca dan ambil tau tentang hiv kat blog ni...aku dah baca kisah ni
sedih...korang baca lah weh... mudah2an bole gak menyedARKAN KITA...ITU NASIB ORANG... NASIB KITA TAK TAU CAMANA...yg penting...jgn salah sangka kat seme yang ada hiv ni...
klu korang ada masa...korang bacalah sebab citer da pjg...

http://akuhivpositif.blogspot.com/

8 comments :

  1. masyarakat patut sedar, sebab seseorang tu menghidap penyakit hiv bukan sebab die beromen semate mate...

    kene sedar n bukak minda, jangan cepat judge...


    ni buat aku rase nk buat vlog pasal hiv ni.. :)

    ReplyDelete
  2. tak baik menghukum sesukati .. nasib diri sendiri tak tau lagi ..

    ReplyDelete
  3. x semua hiv ni dtg dari
    gejala yg tak sehat...
    jgn la cepat menghukum... huhu

    ReplyDelete
  4. erk?? kenape mengape???
    kwn aku ade gak hiv tp..
    dia kena sbb tukar darah kot.. bukan sbb dia men jarum or...huhu... adess

    ReplyDelete
  5. salam bro,

    blog ko dah dinaiktaraf jadi blog yang dibace hari2 oleh aku..he3, insyaalah cube tak ponteng bace blog ni..thanks cuz support aku..he3

    ReplyDelete
  6. blog pun ada hiv hehe

    p/s : putih berseri sini hehe

    ReplyDelete

komeng