Our social:

Friday, May 20, 2011

bertudung vs tak bertudung

ketinggalan betul aku ni...rupanya ada blogger bertudung gado gado ngan tak bertudung yer...errr...pakcik z aku penah nasihat...klu pompuan gaduh...lelaki jangan masuk campur...tengok je...
tapi ini amaran ye...klu yg dimaksudkan tu blogger lelaki yg pakai tudung... aku akan masuk campur...huh!!

17 comments :

  1. Hahaha.. Minggu lepas kot heboh pasal pompuan yg free hair dok kutuk pompuan pakai tudung.. Tapi aku malas nak buat entry balas balik.. Tak ke mana pun kan.. Sendiri mau ingat je lah..

    ReplyDelete
  2. bro.ak ade dgr gak.tp xtau link lak.sebab jrg2 online skrg.huish.kenapalaaa ak xtau link dia.sllu cpt je tau.ehehheeh


    #bby kmbr chat?


    echah mashuri

    ReplyDelete
  3. bagi link weyh..bagi link..ahhahaha

    ReplyDelete
  4. haah rio... ala adatla manusia.. ces segala ces.... suke kutuk2 org..


    ade baik ada x . x kira dia bertudung ke x kan.. haha

    ReplyDelete
  5. huhu..aku dah baca...adoila...teruk2 la bahasa dlm entri tu.. erkk... so bad..rio.pat la cite sal anak ang... :p

    -silent reader rio yg paling comey dekat dunia...hahhaha-

    ReplyDelete
  6. sama gak ketinggalan cer

    err ... fofular ke kedua2 blogger tu ??

    ReplyDelete
  7. mario dah termsok dlm golongn tak bertudung tu
    dah kira boleh msuk cmpur
    hehe

    ReplyDelete
  8. ni wat aku hangin ni...apsal nak gado2?? tak yah gado2 de dieorang ni, releks sudah, blogging secare aman...


    ghotic jap tibe2...ha3

    ReplyDelete
  9. hahha.. aku pakai snow cap weh..
    comel x?? comel x??

    klu laki pakai tudung yg gaduh aku nak join la.. auww auww.. kekekke..

    ReplyDelete
  10. Serius aku tak tahu apa. Kasi link.

    ReplyDelete
  11. gadoh2 !
    biar pecah kepala !
    tanam trus dalam tanah
    haha

    ReplyDelete
  12. bukan main lagi yus nak gaduh2.. ekeke..

    ReplyDelete
  13. ak slalu blogging ni pn xtau pn psl ni...bgla link mario

    ReplyDelete
  14. http://www.loveydoveydoo.com/2011/04/carutan-untuk-minah-bertudung-urban.html

    ReplyDelete
  15. Lovesucks...

    hehe...datang sinila pulak...ekeke

    ReplyDelete

komeng