Saturday, April 2, 2011

Pengetua AF Akademi Fantasia

Amy Search wiwitt diumumkan sebagai pengetua...aku biasa tak tengok pun tp sbb mlm ni ramai sedara mara kat umah yg tengok...aku jeling2 jela...aku tak amik peduli sapa jadi pengetua tapi nak buat cadangan..
pindahkan AF ni ke Astro warna...maharaja lawak pindahkan ke astro ria...

10 comments

April 2, 2011 at 11:09 PM

stju gak AF pndhkn ke astro warna tu..Mhraja lawak astro prima@ria..hikhik

x dok mknanya astro nk dgr..sape lah kita kn kn..

April 2, 2011 at 11:21 PM

yeahhhhh..sy setuju sgt3...200%! :D

April 2, 2011 at 11:35 PM

tempat sy xde astro..:(

April 3, 2011 at 1:24 AM

ooo.maknanya kalau nak tgk maharaja lawak kena ade pakej mustika la?cheh..saje je astro nak suh org beli pakej tu..

April 3, 2011 at 3:39 AM

Dah sekian lama x tgk AF...

April 3, 2011 at 11:14 AM

mujur la af tak amik ahmad dhani tu.
amy search lagi bagus le

April 3, 2011 at 12:35 PM

AF dah bosan. hehehe.

April 3, 2011 at 1:20 PM

biar af dan maharajalawak kat astro ria...
p/s: berkurun lama x dtg sini sampai cari shoutbox pun dah tak jumpa

April 3, 2011 at 5:35 PM

lama nyeee tak sggah sini :D

ok lama tak tgok tivi
nak komen ape eh
haha tak sgka af ada pgetua, err mcm pgetua skola (?)

April 3, 2011 at 5:49 PM

x tengok sebab x der astro :)

Post a Comment