Our social:

Saturday, April 2, 2011

Pengetua AF Akademi Fantasia

Amy Search wiwitt diumumkan sebagai pengetua...aku biasa tak tengok pun tp sbb mlm ni ramai sedara mara kat umah yg tengok...aku jeling2 jela...aku tak amik peduli sapa jadi pengetua tapi nak buat cadangan..
pindahkan AF ni ke Astro warna...maharaja lawak pindahkan ke astro ria...

10 comments :

  1. stju gak AF pndhkn ke astro warna tu..Mhraja lawak astro prima@ria..hikhik

    x dok mknanya astro nk dgr..sape lah kita kn kn..

    ReplyDelete
  2. yeahhhhh..sy setuju sgt3...200%! :D

    ReplyDelete
  3. ooo.maknanya kalau nak tgk maharaja lawak kena ade pakej mustika la?cheh..saje je astro nak suh org beli pakej tu..

    ReplyDelete
  4. mujur la af tak amik ahmad dhani tu.
    amy search lagi bagus le

    ReplyDelete
  5. biar af dan maharajalawak kat astro ria...
    p/s: berkurun lama x dtg sini sampai cari shoutbox pun dah tak jumpa

    ReplyDelete
  6. lama nyeee tak sggah sini :D

    ok lama tak tgok tivi
    nak komen ape eh
    haha tak sgka af ada pgetua, err mcm pgetua skola (?)

    ReplyDelete
  7. x tengok sebab x der astro :)

    ReplyDelete

komeng