Saturday, April 2, 2011

Pengetua AF Akademi Fantasia

Amy Search wiwitt diumumkan sebagai pengetua...aku biasa tak tengok pun tp sbb mlm ni ramai sedara mara kat umah yg tengok...aku jeling2 jela...aku tak amik peduli sapa jadi pengetua tapi nak buat cadangan..
pindahkan AF ni ke Astro warna...maharaja lawak pindahkan ke astro ria...

11 comments:

@juera said...

stju gak AF pndhkn ke astro warna tu..Mhraja lawak astro prima@ria..hikhik

x dok mknanya astro nk dgr..sape lah kita kn kn..

BezBuddy said...

yeahhhhh..sy setuju sgt3...200%! :D

✿nenek moden✿ said...

tempat sy xde astro..:(

Kech Hidayah said...

ooo.maknanya kalau nak tgk maharaja lawak kena ade pakej mustika la?cheh..saje je astro nak suh org beli pakej tu..

Langit Pertama said...

Dah sekian lama x tgk AF...

nuriz said...

mujur la af tak amik ahmad dhani tu.
amy search lagi bagus le

soffea said...

AF dah bosan. hehehe.

yuka said...

biar af dan maharajalawak kat astro ria...
p/s: berkurun lama x dtg sini sampai cari shoutbox pun dah tak jumpa

Husna AOmar said...

lama nyeee tak sggah sini :D

ok lama tak tgok tivi
nak komen ape eh
haha tak sgka af ada pgetua, err mcm pgetua skola (?)

wachak said...

x tengok sebab x der astro :)

Anonymous said...

Awesome article.

Here is my blog post Lose Weight for Women