Our social:

Thursday, January 13, 2011

senyum....

Hidup memang mudah...tapi jangan ambil mudah
tapi kenapa kita selalu rasa susah?
oooo...mungkin sebab kita amik mudah....
pasal tu kita rasa susah....

tapi...betul ke kita susah?
errr....tak kot...
ada lagi susah...

cakap memang senang....
air liur tak pernah abis...
tekak je kering
simpan air liur masa susah...
bole gak order nasi pakai air liur...
kat kawan...

senyum...

27 comments :

  1. err... takmo nasi yg ada air liur kawan...

    ReplyDelete
  2. Hdp jgn t'lalu ambik mdh sgt n jgn t'lalu wat stress sgt...nnt cepat tua. Jalani hdp dgn seadanya...

    ReplyDelete
  3. macam-macakan. redha jelah, bersederhana lagi bagus.

    ReplyDelete
  4. memang pun...takde benda yg mudah. kadang2 nak tido pun susah.

    ReplyDelete
  5. senyuman tuk bro mario su beri nie...

    ReplyDelete
  6. waduh...hidup sush bawa kita erti kmtgn...sabar dalam kehidupan...;-) senyum....

    ReplyDelete
  7. rajin2 la dgr lagu senyum.. :D

    ReplyDelete
  8. kita tak berapa perluka air liur untuk senyum melainkan bibir kita kering dan perlu di basahkan segera dengan air liur supaya senyum jadi lebih manis untuk menggoda kawan supaya belanja nasik.kan.

    ReplyDelete
  9. :) <---- aku bg ko senyuman paling manis...huhu

    ReplyDelete
  10. dengan senyum kadang - kadang boleh hilang masalah...

    ReplyDelete
  11. senyum seindah suria...

    thanks kasi up kat sana...:)

    ReplyDelete
  12. seronok lab bce leh wat lgu nie..hehehe

    ReplyDelete
  13. Mcm x paham la...
    Maybe sbb sy tak susah dan tak amik mudah kot...
    Alhamdulillah...

    ReplyDelete
  14. senyum tak perlu kata apa2~

    kadang2 apa kita rasa susah, sebenarnya kita yang menyusahkan diri kita~

    ReplyDelete
  15. baguslah.. sentiasa positif walaupun diuji.. Itu REDHA.:)

    ReplyDelete
  16. adeh..berfalsafah..almost lost.

    ReplyDelete
  17. senyum kdg2 mudah..tp ada masa dia jd sgt susah..huhu

    ReplyDelete
  18. senyum tuh mcm penawar segala kesakitan:)

    ReplyDelete
  19. singgah lagi dengan traffik x senyum

    ReplyDelete
  20. sentiasa lah kita besyukur dgn apa yg ada..
    senyum sikit..:)

    ReplyDelete
  21. Kate kawan..
    Tapi ckp belakang2..
    Hahaha..

    ReplyDelete
  22. Salam...

    senyum pengubat hati yg rawan.... say cheeseeeeeee

    ReplyDelete

komeng