Our social:

Tuesday, January 11, 2011

11 comments :

  1. betullll...!setuju.patut faizal tahir or yuna yg mng.:(

    ReplyDelete
  2. yup setuju dgn ecah...tapi keputusan muktamad....so terima jelah

    ReplyDelete
  3. itu pasal wa layan bola Man U vs Liver .. wakakakaka

    ~ tapi wa puas hati bila wa dapat tau yg menang tu ana raffali bukan nya FT .. yes yes yessss !!

    ~ sebenarnya ramai yg salah anggap tentang AJL ni. Juara lagu untuk komposer / pencipta lagu , penulis lirik bukannya untuk mencari juara bagi penyanyi.

    ReplyDelete
  4. ala..anugerah juara lagu bukan anugerah bintang popular yang ada undian awam utk artis yang diorang suka n femes. anugerah ni untuk lirik ngan susunan lagu yang bagus cara diorang sampaikan.juri kan professional.janganla sebab Ana NUR HIDAYAH Mohd Raffali tu menang korang nak melenting kan.yang penting sape2 nama nur hidayah memang comel.okeh!yeay!

    mario, aku tag kat untuk giveaway neh.hahahahahaah.cekidaut.

    http://www.nurhidayahyahya.com/2011/01/izamir-ridzwan-pendrive-giveaway.html

    ReplyDelete
  5. aku memg xpuas ati AJL tahun ni...cian gler black ngan FT....sob3...bengangggggg

    ReplyDelete
  6. cane na komen kalo ta tgk T__T

    ReplyDelete
  7. Aihhh...mane n3 sal Search patut menang smlm? hehehe...penat2 aku sokong ko pasal ko kata ade makan2.. :P

    ReplyDelete
  8. dengar betol lagu tu...so, tolong ingatkan aku itu memang bagus tapi kenapa sebutannya ghope tu...

    dondang sayang.

    ReplyDelete
  9. ana comel hehe..ft x menang sbb dah tua wakaka..aku x de hal sape2 menang..tp satu je apehal si black tu mesti nk menang gak..tau la anak tv3 lalalala mentor kan kan..x best pun uhuk3

    ReplyDelete

komeng