Our social:

Wednesday, January 12, 2011

aku tak tau cara pakai shawls....

minggu lepas kita eh dunia blog eh...ntahla,,,tapi adalah sekumpulan blogger yg berbantah2...kumpulan sorang ni kata camni...kumpulan lagi satu kata camni...last2 dua2 berbantah2 pasal isu yg berlainan...satu pakai shawl... satu lagi pasal gambar... tergelak aku baca komen2.... palng best buat n3 pastu suruh orang terjah n3 dia...hehe... contoh yg buat n3...aku...kah3...tapi aku taknak ckp sokong sapa cuma benda ni buat aku teringat... masa budak2 dulu kalau dak laki gaduh2 ngan dak pompuan...mesti orang2 tua jerit..."hoi...korang ni yg gaduh2 ni...aku kawinkan nak??? masa tu mesti kita cebik2 taknak...tapi klu dah muda remaja ni kita suruh kawin2...agak2 apa jawapan dorang ek...ekeke

26 comments :

  1. dorg yg tulis entry mcm tu...sume gile glamer je...benci ak.....sila btolkan dri sndri dlu baru leh nk kutuk org lain...isu psl copy paste lg bengong..wat org gelak je...apelaa

    ReplyDelete
  2. hahaha..mmg hot la haritu.salah dia gmbr tuh je.teguran dh betol..heheh..kalau letak gmbr artis pn diaorg xkisah.ehhe

    ReplyDelete
  3. hahaha..mmg hot la haritu.salah dia gmbr tuh je.teguran dh betol..heheh..kalau letak gmbr artis pn diaorg xkisah.ehhe

    ReplyDelete
  4. jom kita gaduh bro mario...
    maner la tau ader yang boleh kawinkan kita
    ekekekkekekek

    ReplyDelete
  5. Ahahaha...sengal!
    Menangguk di air keruh ekh..
    mentang musim banjir..
    Yelah,dulu2 kalau gaduh msti org tua cakap camtu..pastu memasing cakap,simpang malaikat 44.. :P

    ReplyDelete
  6. kawen ja lah..
    haha !
    rezeki depan mata

    ReplyDelete
  7. hahahahaha....macam² laa..mungkin blogger bawah umur kot...ekekekeke...^^

    ReplyDelete
  8. he2......sabar je la..kita lihat je la....

    ReplyDelete
  9. Ahakz.. gaduh gaduh gaduh.. haha.. yang part lawak suru tengok en3 tu.. setuju! haha..

    ReplyDelete
  10. ouchhh gado2 bwk bahagia ekeke ;)

    ReplyDelete
  11. apa kaitan shawls dgn kawen neh? tak paham aku...

    ReplyDelete
  12. kalo laki ngan laki yg gaduh camno nak kawen.. ekeke..

    ReplyDelete
  13. tak tak belani wuo tanya itu soklan takut belom sampai waktu "wajib kawen" mereka kata nak nak nak'

    ReplyDelete
  14. x paham la..???cam ada kisah menarik je...

    ReplyDelete
  15. hehe..cuba gi ckp, ape respon dorg.

    ReplyDelete
  16. wa rasa yus yg lebih sesuei jadi model shawls ko ... wakakaka

    ReplyDelete
  17. ko pon da cam mak nenek ju..suda2... aku takmo bhasakan isu ni lagi..huhu

    ReplyDelete

komeng