Our social:

Thursday, December 30, 2010

video Gol safee ali final Piala Suzuki AFF 2010

Malaysia Juara Piala Suzuki AFF 2010... video youtube dah keluar ni...memang terbaik gol ni...eh...takde ke nak cari blog pasangan Safee ali ni...ekeke errr...dia dah kahwin kan... tapi blog awek keeper terbaik...khairul fahmi atau apek...hehe memang ada...siap ada iklan nuffnang lagi tuu...kalau nak g blog kawan pompuan dia...hehe bole cuba usha usha kat sini tapi aku cuma nak tunjuk gol terbaik safee ali...saje nak simpan sebab aku rasa gol ni memang cantik...mcm zaman aku main bole je...ekeke


4 comments :

  1. gol cantik...tapi apa pulak kaitan pemain bola sepak malaysia dgn awek nie...tak relevan lgsng la ko neh mario... hampeh jadi pengulas sukan, jadi pencari jodoh boleh la... hahaha

    ReplyDelete
  2. naseb baik dak fahmi tu ada klu x..rasanya esok x cuti kot huhu

    ReplyDelete
  3. terbaik la... solo ja bwk bola..tup2 tendangan padu dapat malysia 1 gol... thniah2... keeper, fahmi pon cekap jugak selamatkan penalti~terbaiklah..huhu

    ReplyDelete

komeng