Our social:

Thursday, December 30, 2010

17 comments :

  1. em......mereka jua boleh komen yang tak baik tak baik tapi ape pun semangat kesukanan haruslah ada dalam permainan bola sepak ...ape pun malaysia boleh...!!!!

    ReplyDelete
  2. menjela2 dia comment.. tp aku tak paham sgt... apa pun.. Malaysia.. Gempak.. sudah...

    ReplyDelete
  3. bagus gler komen yg 1st tu...baru nmpk ade otak kit :D

    ReplyDelete
  4. semalam aku tengok bola neh duk di kalangan penyokong indon...hahaha...boleh la salah masuk team.penyokong malaysia kat sebelah lain.sib baik takde orang main laser.

    ReplyDelete
  5. wala wey!!!!!!!!tahniah Harimau Malaya!!!!

    aummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!

    sok cuti!!owh, yeahhhh!!!!

    p/s :: Indon jerk kje..kehkehkeh

    ReplyDelete
  6. kalau yg mngutuk malas naka baca kalau yg puji dan terima hakikat yg malaysia meman hebat tu mau la baca hehe

    ReplyDelete
  7. aku nk tergelak baca alasan2 punca kekalahan dorang..huekekkee!

    ReplyDelete
  8. mcm2 alasan da depa kasi. menang ngn skill bukan dengan dukun!

    ReplyDelete
  9. salam
    memang harus kita akui team garuda itu bagus. yg jelek adalah segelintir penyokong mereka. syabas utk team malaysia yg punya hemah dan daya mental yg gagah.

    bukan senang beb hadapi kerenah diaorg..fanatik terlampau dan tak bertempat kadang tu.

    ReplyDelete
  10. baca tapi tak paham...hahahaha..

    ReplyDelete
  11. erk..ayat dia..kalah kat kandang malaysia..huhu..kat malaysia, kandang bkn utk manusia..

    ReplyDelete
  12. hahaha.. p baca n3 aku lak.. lagi gempak dorang edit gmbo sultan cam ampes...sume sbb bola...huhu

    ReplyDelete
  13. weeeee !
    media indonesia x perlu ditapis,,
    so isi dia agak keterlaluan

    btw,happy new year
    hope all your dreams and wishes come true !

    ReplyDelete
  14. tahniah. macy datang sini tiap kali mario update entry tapi macy ta sedar lgsg ta folo ag. wawawa. mendaftar no 960~

    ReplyDelete
  15. Salam...

    sipot jek dorang tuh..
    mcm org xde otak..
    Jgn dilayan...Semoga Harimau
    Malaya terus mengaummmm...

    ReplyDelete
  16. t kasih ye.. seronok baca komen dorang.. nampak cukup profesional kan..

    ReplyDelete
  17. komen2 mereka sgt profesional dan membina..itu baru semangat kesukann...syabas pd penulis win wan nur yg menulis artikel yg baik dan positif...kalo camnie semua org berfikir xde la perang...

    ReplyDelete

komeng