Our social:

Thursday, December 2, 2010

aku tak berani bukan bermaksud aku penakut...

tak berani bukan bermaksud penakut...bole pakai ayat ni untuk aku...yep... aku rasa memang bole pakai...dah banyak kali aku usha2...ntahlah...belum berani lagi...errr... tapi aku bukan penakut le...aku nak... tapi...
takde guts lagi nak amik hp nokia rm90 tu...
hari tu kat rumah...dah berkobar kobar dah nak amik...pergi kedai...tanya...lepas tu terus tak semangat...mmm... nak beli yang mahal...tak mampu...nak beli yang murah... tak berani....apa yang aku takut pun aku tak tahu...kedekut agaknya aku ni...bhahahaha

40 comments :

  1. dasar kedekut...satu vietnam & kemboja dah taw dah tuh

    ReplyDelete
  2. aku beli hp nokia yg rm70 ja.. senang sms n kol.. tak yah mms pon takpe... jgn kemut sgt kua duet woi..hahahha

    ReplyDelete
  3. bru nk suruh ko blnja.. rupa nya kedekut cik mario nie.., cis, trus terencat plk ... huhuhu...

    ReplyDelete
  4. hahaha.... akak balik Malaysia hari tu beli handphone RM40 hengget je tau..

    Cik Hubby dulu beli E90 RM 3 ribu, la ni klu nak trade in pun tak sampai seribu dapat... baik ler beli murah2 jer.. macam akak ni...hahahahaa

    ReplyDelete
  5. Salam

    Xyah beli..
    Tunggu org hadiahkan jek..lalala :S

    ReplyDelete
  6. Stujuk ngan Shinju, TUnggu wifey belikan utk harijadi ler beb ;)

    ReplyDelete
  7. oooo kedekut eh...sila jgn kedekut..hiihhi

    ReplyDelete
  8. HP Nokia aku pun RM99 gak. Ok jer.. Jgn takot, ia tak makan org. Keh3..

    ReplyDelete
  9. @Gayahspears

    bukan kemut arr...nk cari yg betul2 puas hati...hehe

    ReplyDelete
  10. @Lizzie Yasmin

    ceh...bukn ko sll nuff bg duit ke weh...ekeke

    ReplyDelete
  11. @Nida

    murahnye...kat mane beli tu...hehe

    ReplyDelete
  12. @✿ n0ra ✿

    arijadi dah lps le...kn tggu taun depan le cenggitu....ekeke

    ReplyDelete
  13. @HonEyBuNNy

    mane de kedekut...jimat namanya tu...ekkeke

    ReplyDelete
  14. @maCy

    ceh,,,ringkas je komen ko...ekeke

    ReplyDelete
  15. haha jan...ko mmg suka nak gelakkn aku...

    ReplyDelete
  16. mier@merr

    mane de kedekut le...ekeke

    ReplyDelete
  17. ahakkss...bukan kedekut la kengkawan..Rio nak simpan duit g Haji next year...ekekekek..(jgn marahhh)^^'

    ReplyDelete
  18. aku ingtkan ape la..nak cari gaduh ke hape tapi alik2 pasal hendset ropanya

    ReplyDelete
  19. ingat ker pasal apa
    pasal hp jer pun
    beli sudah
    ku beli hp RM90
    ok jer
    hohoho

    P/S : Baru Cadang Nak Jadikan Wayang Tu Macam Rumah Sendiri Tadi

    ReplyDelete
  20. @grOundnUt

    yeay...harap2 termakbul le...ekeke

    ReplyDelete
  21. @Azmi

    ekeke...dgn sapalah aku nak gaduh...

    ReplyDelete
  22. @hans

    ok eh...masih fikir2 lg ni...ekeke

    ReplyDelete
  23. ala..duit nuff ba yak2 xkan nak buat perkasam bro..huhuhuh;p

    ReplyDelete
  24. hehehe.. aku pon same jer..
    tapi kalau diri ku sendiri kan.. mende yang aku nak tuh memang aku sambar.. =)

    ReplyDelete
  25. hahah.bukan penakut tapi kedekut.salah tajuk tu..

    ReplyDelete
  26. nak sesuatu, kena ringankan tangan kuar duit:D

    ReplyDelete
  27. @Kech Hidayah

    bukan kedekut le...berhati2 namanya tu...

    ReplyDelete

komeng