Our social:

Wednesday, November 17, 2010

video lembu korban lari

tadi kat berita ada cerita pasal lembu korban yang lari... tapi takde pulak video dia kat youtube...yang ada ni je...layan jela eh...


16 comments :

  1. tak dapat tgk video. tapi pernah nampak lembu lari masa korban. habis orang kejar dia. sampai dia terlanggar semua motor. ish ish ish

    ReplyDelete
  2. arini dgr 2 3 cte lembu larik~

    ReplyDelete
  3. sapi tu bekata..."Awww...mak tak relaaaa..."kekekeke...^^'

    ReplyDelete
  4. ade 3 lembu kat kawasan surau area rumah tu melarikan diri...hahaha..

    ReplyDelete
  5. ade 3 lembu kat kawasan surau area rumah tu melarikan diri...hahaha..

    ReplyDelete
  6. Selamat Hari Raya Aidiladha Mario :)

    ReplyDelete
  7. setakat ni takde pula mengalami kes lembu lari..:)

    ReplyDelete
  8. adeiiiii... awat tak ikat kuat2...

    p/s: teringat kes pengantin lari.. lagi haru dari lembu lari..haha

    ReplyDelete
  9. teringat plak 2 kes lembu lari..
    1>> masa dlm keta nak g kubur.. org kg. duk kejar lembu..

    2>> kat highway..lembu melintas.. sib baik xlanggar.. dpt elak..

    (^___^)

    ReplyDelete
  10. yebbit blom pnh mnyaksikn lg nehh. 1st time!!

    ;))

    ReplyDelete
  11. aku pun penah kene gak skali.. lintang pukang aku lari..sejak dr 2 ak x g dh tempat org sembelih.serik.ahahaa

    ReplyDelete
  12. slmt hari raya aidiladha mario..:)

    ReplyDelete
  13. teringat lembu 11 ribu lebih. kalau dia lari mak ai!! mesti huru hara

    ReplyDelete
  14. lembu ko nak sembelih pernah lari tak mario?mesti ko tak larat nak kejar kan?termengah2 tak cukup stamina.eh!ko pnah sembelih lembu ke mario?ko takut darah kan?mesti pengsan tengok darah.

    ReplyDelete

komeng