Our social:

Tuesday, November 16, 2010

Selamat Hari Raya Haji / Aildiladha

Selamat Hari Raya Haji / Aildiladha.....

p/s....kenapa ada orang berebut2 nak organ dalaman ek...cth...limpa hati peparu... bukan organ2 dalaman ni tak baik ke utk dimakan?


errrr....aku nak ekor je bole...?ekeke

11 comments :

  1. memg xelok mario...baik jgn mkn...terlalu byk parasit dlm organ2 tu...sgt2 xelok...tp org kite ni slagi leh mkn slgi tu la nak telan sume...ekor pn xyah mkn...hehehe

    slmat ari raye aidiladha...jemputla dtg umah...tp kuih raye xde la...hehehe

    ReplyDelete
  2. aku suka isi je.. haha..
    ada yg kepala dorg sapu.. haha.. nak buat koleksi kot.. ades

    p/s: lama x jengah mario.. rindu..

    Regards,
    Jejaka Merah

    ReplyDelete
  3. Salam Aidiladha 1431H Daripada ProfHariz.com :)

    New Entry ProfHariz
    AidilAdha Hanya Sekadar Korban ?

    ReplyDelete
  4. tp paru mmg lazat la rio haihh
    slmt raya weh aku x makan ekor ekeke

    ReplyDelete
  5. Salam Aidiladha untuk Mario juga..

    ReplyDelete
  6. Selamat Menyambut Eidul Adha, mario sefamily :)

    ReplyDelete
  7. selamat hari raya korban mario!:)

    ReplyDelete
  8. hye..selamat hari raya haji..;)
    wah..ekor?

    ReplyDelete
  9. sup lidah sedap!mak aku bawah balik sup gear box dari surau.selamat lagi kat umah sbb adik aku masih menunggu straw.bukan sedut lemak ke makan tu?dah gemok makan lemak lagi.tak faham aku.atau memang aku tak mengerti?

    selamat hari raya aidil adha mario!!

    ReplyDelete

komeng