Our social:

Saturday, November 13, 2010

MALAYSIA VS CHINA 13/11/2010 sukan asia

Jangan lupa saksikan perlawanan ini secara live di saluran 801 Astro Arena jam 7 malam ni...perlawanan penting sebab malaysia hanya perlu seri untuk ke pusingan berikutnya...walaupun mungkin pemain2 tak dengar korang jerit2 tapi sebenarnya yang penting...semangat patriotik korang akan menyerlah...tak percaya...tengok le...

9 comments :

  1. salam.nak tanya...cmna nak buat scrool banner penanggah tu...cmna nak bagi dia scroll naik..harap dapat bantu=))))reply on my blog ekk

    ReplyDelete
  2. hahahaha semangat patriotik.. :D
    insyaallah mesia lar menang.. :D

    ReplyDelete
  3. perlawanan ape?
    bola
    badminton
    gimnastik hehe
    renang wewittt
    wakakaka

    ReplyDelete
  4. Walaupun tak minat bola, tapi aku tetap sokong MAlaysia Tanahairku...

    ReplyDelete
  5. harap2 malaysia memang.. tak harap seri pun.. menang terus.. baru hebat!!

    ReplyDelete
  6. 2 bijik nuffy di ptg minggu tuk bro Mario tanpa ragu ragu komen kat sini....

    ReplyDelete
  7. alamak hari nie hari sabtu la....kat malaysia...ekekekekkeke

    ReplyDelete
  8. datok lee kalah..dah sampai masa malaysia cari ayam tambatan baru!

    ReplyDelete

komeng