Our social:

Monday, November 8, 2010

gambar mcm smallville dalam bumi?

Saje nak kongsi gambar2 dari email yang aku terima...



Tergamam ... Subhanallah. Dalam al Quran, aku tak ingat la betul-betul, tapi lebih kurang ada ayat yang berbunyi yang bumi ini
diciptakan dengan disokong oleh pasak-pasak. Setelah beribu tahun lamanya,
saintis barat baru-baru ini menemui sebuah gua yang letaknya jauh di bawah
tanah yang komposisi utamanya terdiri daripada batuan-batuan kristal
gergasi. Seperti dikatakan saintis, pasak-pasak ini hanyalah mukadimah
sahaja kerana dikatakan lagi banyak pasak-pasak akan ditemui. Kristal
gergasi paling tinggi ialah 10 meter. Bayangkan saiz kristal yang belum
dijumpai lagi. Gambaran ini tak ubah seperti rumah Superman dalam
filem-filem mahupun cerita drama Smallville. Apa-apa pun, segala pujian
bagi Allah, tuhan sekalian alam.











28 comments :

  1. wala wey...eh silap...

    subhanallah...cantek wey klo bebyk kristal..bebesar lak tuh

    ReplyDelete
  2. Hmmm..patutla smallville leh create idea camne...

    Latest Entry Blog Razis "Bergambar Bersama Juara Gadis Melayu - Cik Rina Salleh"

    ReplyDelete
  3. subhanallah...entah berapa kedalaman bumi agaknye eh?^^

    ReplyDelete
  4. dah cri ayat 2...tp x dea yg btul2 specifik la....

    ReplyDelete
  5. kalau dpt ambik pic ni..msti smart...

    kena cr superman ni... ambik gambar berdua ngan dia~

    ReplyDelete
  6. pergh respek la Allah.. :-)
    terpegun aku tengok..
    weh gud info la bro..hehe

    ReplyDelete
  7. byk lg kekuasaan Dia yg Allah tnjuk....kite je xsedar slame ni...subahanaAllah

    ReplyDelete
  8. superman, jgn pegi ke sana... ada kryptonite... hahaha

    ReplyDelete
  9. gergasi kristal...buat gelang kristal..bape byk leh ade ni..hehe..

    ReplyDelete
  10. dapatan yang sgt hebat utk dikongsi.. tahniah mario...

    ReplyDelete
  11. subhanallah...

    sesungguhnya ALLAH itu maha Berkuasa..

    thanks for sharing.. ^_^

    ReplyDelete
  12. subhanallah cantiknyer besar lak tue....

    ReplyDelete
  13. haaa.besarnyaaaaa pasak tuuuu..
    serius sangat menggerunkan kalo duduk bawah tuuu..
    Subhanallah.

    ReplyDelete
  14. subhanaALLAH sungguh menakjubkan...!!

    ReplyDelete
  15. subahanallah... Hebatnya ciptaan Allah

    ReplyDelete
  16. Allah memang hebat. Tu pasal aku suka cerita tentang Allah. hehe

    Post-post menarik.
    Allah wujud ke?

    Allah Sangat Baik. Setuju?

    ReplyDelete
  17. agaknya dorang ada jmpa superman tak???
    Ya Allah,, cantek bangat...

    ReplyDelete
  18. rupanya masih banyak ilmu yang tak tergali lagi...

    ReplyDelete
  19. btol2 cam lam cite supermn.. giler la ..cantik woo

    ReplyDelete
  20. rio.. bawak aku pegi sane tengok kristal2 nie.. cantik!

    ReplyDelete
  21. Kalau bawa chaon, bawa ler wa sekali ... keh33

    ~ rasanya terjemahan ayat dari Hamka yg mengatakan gunung berpasak. wa pun ingat2 lupa ...

    ReplyDelete
  22. kalau bawak chaon dgn wachak... sila bawak balik kristal tu byk2 utk aku ye... aku kirim neh... sebab korg dah ramai mesti leh angkut satu lori ali baba nie...

    ReplyDelete
  23. nnt free aku balas semua...keh3

    ReplyDelete

komeng