Our social:

Tuesday, November 9, 2010

citer kat pangkin:aku marah....tapi kenapa dia gelak

aku pelik...sangat sangat pelik...aku bukan buat kelakar...aku serius...aku tengah marah...aku marah secara sangat serius...dengan suara yang sangat tegas...tapi pakcik z hanya sengih sengih....tergelak...tak reti bahasa ke apa orang tua ni...Aku marah bila pakcik z tiba-tiba...
cakap...

dah la tu rio...jangan hidup dengan kenangan... bila aku nyanyi lagu sampainya hati spring mp3....padahal...aku nyanyi saje saje je...takde kene mengena pun dgn aku...dah lagu best... aku nyanyi jela kan...aku pun sound la dia...

pakcik...bila saya nyanyi lagu isabella...pakcik tuduh saya ada awek nama isabella...bila nyanyi gadisku...kata saya ramai awek...bila lagu rozana...kata saya nak ngurat anak pakcik... saya ni penyanyi search tau....memangla sya kena nyanyi seme lagu...walaupun takde kena mengena dgn saya...

dan pakcik z terus je gelakkan aku... hoh!!

==========================================================

kdg2 bila tgh marah....bila kita dah tersasul...kita akan ketawa ...
kdg2 bila marah sgt..org pompuan akan menangis....
lelaki biasa diam je...senyum...
itulah beza nya kan...

26 comments :

  1. laki pompuan mmg berbeza..
    yg search tu lawak gak ek..

    ReplyDelete
  2. @mahira oya

    tulaa...msg2 ada cara sendiri kan...

    ReplyDelete
  3. hahahah...ada la tu peel memasing...^^'

    ReplyDelete
  4. kalau marah ermm dah tak pikir dah... hahhaaa

    ReplyDelete
  5. @grOundnUt

    ye arr...seme ada gen msg2kan...ekeke

    ReplyDelete
  6. @AngahSayang2314

    abis tu buat pe ngah...lempau2 barang ke...ekeke

    ReplyDelete
  7. rio.. bila aku marah kan.. aku senyum camni :) huhu

    ReplyDelete
  8. btl la ko ckp 2 rio.. biler kita mrh sgt2 pompuan akn nangis.. biler kita x mrh org ckp kita dayus..hahaaa

    ReplyDelete
  9. ntah kenapa, ayaq mata aku cepat sgt turun bila kena marah. hahaha

    ReplyDelete
  10. \macy...
    tu mukan marah ke...ekeke

    ReplyDelete
  11. bila tengah marah tak dan dah nak nyanyi2..
    ingat nak ngamuk saje..

    ReplyDelete
  12. hep,,!!!! hep..!!!!!.marah nie....cuba gelak ...ok tak.ekekekkekekekke

    ReplyDelete
  13. Salam...

    Saya x nangis kalau marah..
    Tapi airmata mengalir..
    Habuk mase mata kot..
    lalala :S

    ReplyDelete
  14. nape pompuan kena nangis pulak? tak phm...

    ReplyDelete
  15. @diana

    masa budak2 dulu mmg aku kuat mengamuk...seme pintu lemari aku tendang...ekeke

    ReplyDelete
  16. @Jo Qusary

    ooo...itu kena tanya pompuan le jo...aku pun pelik gak...huhu

    ReplyDelete
  17. kalau mrah jangan tegur..kalo tegur mmg semua barang yg dipengang akan diletak,dibukak dibuang dengan kasarrrr...grrrr

    ReplyDelete
  18. la rio ko amy search ke?
    patut la bile aku kutuk amy ko marah wakakaka
    bang amy nak autograph plish ekekeke

    ReplyDelete
  19. @echah mashuri

    perghhh...mmg garang ko ni chah...hehe

    ReplyDelete
  20. @Miss ...

    betul ke ko nak?ekeke tiba2 blushing...hahaha bole tak klu nak ckp aku blushing...wikiki

    ReplyDelete

komeng