Our social:

Tuesday, November 16, 2010

cinta syy nujum pak belalang

kalau setakat blog nujum pak belalang je aku rasa...takdelah sensasi sgt...tp bila blog femes sensasikan...abih satu malaysia kecoh... camtula kan...bertemu...bercinta...berpisah...walau tak mahu...itu kan jodoh... kalau ada... bagusla kan... kalau takde?....
walau apa pun reason... tak payahlah nak kecoh2 sampai nak mengaibkan orang... peringatan kat semua yer...

dulu dulu kita takut sgt klu orang buat citer yang mengaibkan kita...la ni... tak payah orang...kita sendiri yang sebar2kan citer... walaupun tujuan nak malukan orang...tak sedar...diri sendiri pun malu...or... tak malu? ntahlaa...pelik aku..

pasal tu la...bila bercinta...tak perlu le nak amik gambar pelbagai posisi ngan psgn tak sah kita tu...tu baru gambar...belum video lagi tu...memang haru lahkan.... bercinta tu...ingatlah ye adik2...tak semestiya bersatu... bla berpisah... mula le kelam kabut nak delete itu ini...arghhhh....

teringat dulu ustazah aku ckap...masa hari perhitungan nanti...semua jadi saksi... tangan kaki hidung mulut...semua... nanti akan ada layar yang tunjukkn pangai kita kat dunia...dosa2 yang kita buat,,,,tapi masa tu rasa mcm blur... budak2... sekrg ni...haaa... tengok...satu dunia bole tengok...

peringatan untuk aku...... sebenarnya nak tulis lain tp jadi camni...

17 comments :

  1. a'ah btol..
    aku pon takot denga ko cakap.. hehehehe..
    sume jadi saksi, bayangkan.. pergh..

    ReplyDelete
  2. ya betul tak perlu smapai nak aib kan orang... nyampah aku.. klu betul syg.. kita tak burukkan orang yang kita syang,

    ReplyDelete
  3. btol2..srkg ni makin ramai yg tak malu..adoyai..insaflahh.aku tkot balasan bganda..

    ReplyDelete
  4. huhuhu
    sokong bro bdak2 zaman sekarang nie buat sesuatu tak pikir dulu...
    pea la yang die orang fikirkan...
    (mcm la aku tua sgt=P)

    ReplyDelete
  5. mase bercinta dh bg sume..tu yg bile kawen 12hari je tu...huh!

    ReplyDelete
  6. hahaha..betoi²...ni mesti kisah video bebudak remaja bebaru ni tersebar kan??aisehh...macam artis hollywood dahh..^^'

    ReplyDelete
  7. bagus kamu nih mengingatkan org..
    kadang2 org lalai kan..

    ReplyDelete
  8. blog mane ni ?blog mane?huhu.
    tetiba curios lak..
    tp bnda yg mengaibkan pttnye psg tu x spptnyala bukak pekung sndiri..
    eh ape ni echah komen...xfhm sgt entri ni sbnrnye..huhuhu

    ReplyDelete
  9. Salam...

    Meluat seyh...
    Baik aku baca kitab dr amik tau kisah dorg...lalala :S

    ReplyDelete
  10. kalau kita buka aib orang, Allah buka aib kita.. Nauzubillah..

    ReplyDelete
  11. beringat sebelum terkena...selamat hari raya aidiladha

    ReplyDelete
  12. betul2x.. xyh bercinta lah.. kenal2 , bila dh suke, kwin.. bercinta lps kawin..pasti best..

    p/s : encik yus cakap kalau xde rangka camtula jadinye :P

    ReplyDelete
  13. btul btul btul...cinta monyet tk yah ler nenangis mcm gitu

    ReplyDelete
  14. yela kalau dah sayang watpe aibkan orang tersayang.tu tandanya tak sayang.

    ReplyDelete

komeng