Our social:

Sunday, November 28, 2010

blog pilihan malaysia 2010

aku pelik sana sini ada blogger2 sibuk dgn blog2 pilihan ni...mulamula aku pun malas gak nak amik tau...tapi bila ada yang buat entry2 pasal menda ni...aku pun terjah le blog tu...nak tau jgk...sapa penganjur dia...rupa2nya...
aku pun tak tau sapa penganjur anugerah ni... tengok senarai mcm pelik pun ada...tapi...mungkinlah kot blog dorang tu best...aku takde pulak nak cek satu2 blog2 yang masuk senarai tu...

apa pun...aku harap takdelah kontroversi eh keputusan dia nanti...ekeke walaupun blog aku tak masuk senarai...aku sokong jela mana2 yang best tu...nanti dah femes...jangan nak kutuk2 blog2 cam aku ni sudahlah... haha kalau bole berilah tunjuk ajar ye...

-------------------------------------------------------------------------

aku tolong promosi je ni sbb ada blog kawan2 yg masuk...ramai tapi tak bole revealkan yang mana aku nak sokong...hehe

11 comments :

  1. hah...tu le pasal...ade gak dorang sekarang tengah dok suruh pilih blog mana paling best...tapi tak tahu sape yang menganjurkan nyer...^^

    ReplyDelete
  2. x dipilih pon..blog bese2 jer pon..criteria camne xtau la

    ReplyDelete
  3. betul2 xtaw sape sokong..misterii~~

    ReplyDelete
  4. eh apedaa tulis salah...xtaw sape anjur..adess

    ReplyDelete
  5. tengah dok pikir juga sapa yg menganjurkan nya. masa dorang cari calon x der lak dengar cerita. Harap2 x der kontroversi sudah ...

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. en.rio..sy pilih kamu..kihkihkih...hehehe..
    dpt adiah pe weh klu best??

    ReplyDelete
  8. aku tak tercalon...huhu... blog aku bukan pilihan malaysia kot.. pilihan kaum kerabat spears je..hahahah

    ReplyDelete
  9. ala mario..xde link cerita neh ke?mane nak tau neh.malas nak gugel..suratkabar pon malas bace..bw pun malas..buat entri baru lagi tak rajin.ekekeke.

    ReplyDelete

komeng