Our social:

Monday, October 11, 2010

video kemalangan ngeri 10.10.10

tadi gambar2 kemalangan ngeri 10.10.10. ini video yang aku rasa terjelas untuk memberi gambaran kat kita kemalangan ngeri tersebut.
penyiaran adalah semata mata untuk memberi pengajaran dan peringatan kat kita.Semoga roh2 mereka yg beragama islam bersama sama roh org2 yg beriman...Al-Fatihah...


Kemalangan Ngeri 10-10-10 11 Orang Maut

8 comments :

  1. bro...
    Ngeri tengok video kemalangan...tapi yang dari Entry aku dari dasyat..sediakan beg plastic untuk blerrghhh....>,<"

    ReplyDelete
  2. al fatihah..tak sanggup nk tgk..aku x bley

    ReplyDelete
  3. takziah kpd semua yg terlibat..

    ReplyDelete
  4. Takziah kepada yang terlibat.. ngeri je.. harap2 dapat bagi pengajaran kat kita supaya tak memandu dengan terlalu laju.. berhati2 dijalan raya..

    ReplyDelete
  5. @Miss ...

    al-Fatihah...aku pun sama...pasal tu tak bole jadi doktor...

    ReplyDelete
  6. @Chaon Cornerz

    tula on...masalahnya skrg ni tak pasal2 je kat seberang jln yg kena...adoi...

    ReplyDelete

komeng