Our social:

Sunday, October 10, 2010

soalan percubaan masuk ke asrama penuh

ini bukan aplikasi nak masuk sekolah berasrama bantuan penuh kerajan ataupun MRSM, tapi soalan percubaan je...ingatkan senang tapi soalan2 mmg susah tapi takpe...aku berjaya mendapatkan soalan2 percubaan ni dan kongsikan dgn korang...



tag dari sini
1. Apa benda yang paling penting dalam hidup korang?

kenapa tanya soklan ni...mcm tak mencabar le...

2. Benda yang terakhir korang beli menggunakan
duit korang sendiri?

ikan kembong

3. Dimana tempat korang ingin melangsungkan
perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang nanti?

sebab soklan ni...aku jawab tag ni...aku dah kawin...
tema takde...tema senyum2 malu ,jeling2...je...bole camtu?

4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?

sdg hangat....

5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?

sampai kesyurga...cewah...

6. Dimana korang selalu berjumpa dengan kekasih korang?

hari2 jumpa kat rumah...

7. Novel/ buku/ majalah yang terakhir korang beli?

citer hapa ntah...bukan tuk aku,,,,tuk anak aku

8. Apakah nama penuh korang?

mario fernando torres gerrard lampard...keh3...tiba2 ada lampard...sebab skrg dia no 1 kot....wakaka

9. Antara mak dan ayah korang, yang mana korang lebih mesra?

sama je mesra...salam siap peluk2 cium pipi...heeee

10. Namakan orang yang korang betul-betul nak
jumpa dalam hidup korang

nanti citer...

11. Adakah korang basuh baju korang sendiri?

mmmm...apa punya soklan ni... ni mesti dak2 asrama punya soklan...yela...dulu2 masa duk hostel... basuh baju sendiri le...yg buat soklan ni mesti tak basuh baju sendiri kan...mesti rasa pelik bila tiba2 baju dah tervasuh dgn sendirinya,,,haha

12. Dimanakah tempat yang korang betul-betul nak pergi?

syurga,,,,hohohho

13. Pilih salah satu, peluk atau cium?

dua dua pun best,,,klu bole nak lbh dari tu...haha saje nak bagi korang nikah cepat2...haha

14. Beritahu 3 benda tentang orang yang tag korang

Peramah..
Baik..
caring

haha...ni semua dr n3 dia...aku hagak2 je...haha

15. 5 benda yang korang sangat-sangat sayang
dalam hidup korang?

yela...aku rasa ni budak2 punya soklan...malas nak jawab le...jawapan semua stended ni...ekeke kang tanya...sayang sapa lbh...ekeke

16. 5 lagu yang paling korang suka dan selalu dengar?

lagu...??? kompom le ni seme soklan budak2,,,haha ok la...aku jawab jgk...aku dengar lagu2 kat blog2 yg ada lagu....klu ritu aku bukak blog ada lagu...aku dengar,,,,klu takde,,,means takde le...haha

17. Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang
sambut tahun lepas?

uikkk....

18. 5 orang blogger yang korang nk tag

gulp


19. Cerita sikit blogger yang pertama korang tag

tak ingat dah...haha

14 comments :

  1. yeah..lampard is number 1...haha...semua nak rembat ek?

    amek gerrard je dh la...

    ReplyDelete
  2. siot bro..
    hahahaha.. taq upenyer..:p

    ReplyDelete
  3. haha..ingatkan soalan bocor asrama mana tadi

    ReplyDelete
  4. Huhu.. Bikin cuak jer...
    Nak minta izin rompak tag ni..
    Terima kasih didahulukan utk anda...
    Huhu...

    ReplyDelete
  5. aii beli ikan kembong mkn sorang nampak..hehe

    ReplyDelete
  6. huhuhuhu wakaka kehkeh keh..
    pandainya..........

    ReplyDelete
  7. @Cik Jari

    saje nak amik hati je tu...sbnrnya sgt meluat...ekeke

    ReplyDelete
  8. @Miss ...

    haha...takan ada soklan bocor kot tuk msk asrama...ekeke

    ReplyDelete
  9. @wadud@duad

    ekeke...bila lagi nak kenakan ko...ekeke

    ReplyDelete

komeng