Our social:

Friday, October 22, 2010

OST Alisa D'MASIV-Cinta Sampai Disini

D'MASIV-Cinta Sampai Disini .Boleh tahan lah lagu ni...ini untuk yang minat jela eh... tak minat ...tak payahlah tengok...ekeke tapi gambar sangat clear... sinetron Alisa ni pun aku tak tengok tapi macam biasa... cerita lebih kurang samalah kot dengan cerita2 lain...haha




Dengan Lirik



Mencoba tuk pahami
Mencari celah hatimu
Bila harus menangis aku kan menangis
Namun air mata ini telah habis

Chorus :
Segalanya telah kuberikan
Tapi kau tak pernah ada pengertian
Mungkin kita harus jalani
Cinta memang cukup sampai di sini
Mencoba tuk rasuki
Menyentuh palung jiwamu
Bila harus mengiba, aku kan mengiba
Namun rasa ini telah sampai di ujung lelahku

Chorus :

Segalanya telah kuberikan
Tapi kau tak pernah ada pengertian
Mungkin kita harus jalani
Cinta memang cukup sampai di sini

6 comments :

  1. wow.. layan gak ke rio cite nie.. bile nak layan cite melayu nie.. hahha..

    ReplyDelete
  2. woo.. layan cite seberang tu..

    ReplyDelete
  3. aku suka lagu ini...menusuk
    tapi liriknya agak sedih.

    ReplyDelete
  4. walaupun aku tahu menonton sinetro indonesia membuatkan aku jerit bodoh! bodoh! berulang kali, tapi aku tak tahu kenapa umah aku still pasang cerita tu sambil ditonton oleh aku dan bapak aku...haih...

    ReplyDelete
  5. lirik penyanyi baru Indon ni perlu hati-hati. kekadang mempunyai maksud di sebaliknya yang kurang baik.

    ada kajian dibuat terhadap lagu-lagu kumpulan DATA yang berbaur zionis.

    ReplyDelete

komeng