Our social:

Wednesday, October 27, 2010

mayat kampung morten.

esok aku balas eh..nak tido ...huhu

untuk citer dan lain2 gambar, korang g kat sini...dia wartawan... dia katalah... tak tau lah aku...betul ke tak...ekeke

n3 adalah sebab ada keyword tajuk n3 yang masuk kat sini...tapi klu dia tgk kat bloglist aku...patut dia jumpa...sebab dia tak jumpa aku terpaksa buat satu n3...so kepada yg cari mayat kat kg morten...boleh g kat blog yang aku bagi tu eh...jaga2 ckit...dia garang...haha tak arrr...dia baik...


20 comments :

  1. salam. singgah tapi tak taunak komen apa...

    ReplyDelete
  2. satg dia mai bawak parang baru taw kot rio. hahhahaha..

    ReplyDelete
  3. hi can i follow blog?..hope u dont mind

    ReplyDelete
  4. No, I don't mind at all... hehehe

    ReplyDelete
  5. update berita terkini tu rio. Dah macam buletin utama lak ... he33

    ReplyDelete
  6. baik..aku terjah ke sana skung

    ReplyDelete
  7. nak jumpe la jap ngan menda tu~haha

    ReplyDelete
  8. hahah.. mampus camni...

    mario...ko x wish ka besdya aku~lalalala


    http://gayahspears.com/terharu/#more-994

    ReplyDelete
  9. @Jo Qusary

    tula...tapi tak tau citer sebnrnya lagi sbb apa...

    ReplyDelete
  10. @Jo Qusary

    thanks...ajar aku jwab dlm bi...ekeke

    ReplyDelete
  11. @wachak

    hehe...saje nak test kiwod la chak...hehe

    ReplyDelete
  12. @Gayahspears

    hehe...
    eh...bedey ko eh...jap aku g...hehe bizi ler...

    ReplyDelete

komeng