Our social:

Sunday, October 24, 2010

Keputusan separuh akhir piala Malaysia

Semua mesti dah tahu keputusannya kan..mesti ada yang puas hati...dan yang tak puas hati...yang atas pagar macam aku ni... tak kisah sangat sapa pun pergi final... janji final nanti harap2nya kedua dua pasukan akan menunjukkan permainan yang menarik dan bersemangat dan takde pergaduhan . Mainlah dengan semangat kesukanan... yang penting biarlah terpilih untuk mewakili pasukan kebangsaan...dah lama tak angkat angkat kaki tengok game malaysia... please lah yer...mmmm...kalaulah aku main dulu...sure pasukan negara kita tak mcam ni...ahak ahak...

Kelantan temui NS di final Piala Malaysia

KUALA LUMPUR: Kelantan dan Negeri Sembilan akan bertemu di final Piala Malaysia selepas menewaskan lawan masing-masing pada perlawanan kedua peringkat separuh akhir sebentar tadi.

Tuan rumah Kelantan menewaskan Kedah 1-0 untuk mara ke final selepas kedua-dua pasukan seri tanpa jaringan di Alor Setar.Negeri Sembilan pula menewaskan Johor FC 2-0 di tempat lawan untuk layak dengan agregat 2-1.

8 comments :

  1. IM sokong kelantan tapi bukan sebab bola sangat...

    ReplyDelete
  2. im...
    abis...pasal apa? ekeke macam tau je pasal apa...hehe

    ReplyDelete
  3. yeahhh!ambo sokong ngeri ambo!darah kesatria klate akn gegar stdium b jalil nati!!kito tebuh mula maruah kito kali ni..gomo klate gomo!

    ReplyDelete
  4. geram sbb johor fc x g final :( uwaaa...huhu

    ReplyDelete
  5. kelantan main kat bUkit Jalil...jgn ada rusuhan lagi udah ler...laluan aku nak balik rOmah tu..kui3...^^'

    ReplyDelete
  6. @echah mashuri

    eh echa...kelantan ada lagu tak?nak buat n3 lagu kelantan tp tak tau lagu apa...hehe

    ReplyDelete
  7. @Gayahspears

    ekeke...johor fc tu kelab le...ko sokong johor dah le...ekeke

    ReplyDelete
  8. @grOundnUt

    hehe...ko kena balik cepat2 tu bro...wakaka

    ReplyDelete

komeng