Our social:

Tuesday, October 5, 2010

justin bieber is actually an old man?

dua 3 hari ni heboh pasal justin bieber ni kat youtube.konon2 dia sebenarnya orang tua...wakaka tapi tu semua tipu la weh...berita tu berita tipu2...saje nak main2...apa daaa...wakaka

ps:test keyword....wakakaka

16 comments :

  1. hahaha... test keyword.. :p
    mahal oo.. Justin Bieber..
    tapi memang betol ek beliau masih muda??

    ReplyDelete
  2. wadud...
    haha...saje nak test...kompom...jgn buat tajuk dlm BI...mmg kebelakang...wakaka

    mmg betul berita tu dr cenel tipu2...hehe

    ReplyDelete
  3. elehhhh sebenaqnya depa dengki justin tu lagi femes dari the rock.

    ReplyDelete
  4. isk²...kene tipu bulat²...huhuhuhu...rasanye nak naikkan lagi populariti si justin tu kot..^^'

    ReplyDelete
  5. hahhaha..
    buat keywords melayu la baru mantap..
    keywords omputih camni bnyak sgt saingan..

    cam terer je aku.. ekekke..

    ReplyDelete
  6. @Lizzie Yasmin

    uikk...ko pecaye ke citer tu weh...wakaka

    ReplyDelete
  7. @violetless

    ceh,,,,the rock lagi best le weh...ekeke

    ReplyDelete
  8. @grOundnUt

    ye kot...selain tu cenel tu mmg bwk berita yg tipu2 camtu...apa motif pun tak tau...tahap gurau dorang mmg tinggi...ekeke

    ReplyDelete
  9. @YuSeNzE - KniGhT
    tula...aku nak cepat tadi...tak terfikir nak buat dlm bhs melayu...ekeke

    ReplyDelete
  10. aku nak test nama mario la mcm ni..hahaha..kot market ikan naik..haha

    -nekmo-

    ReplyDelete
  11. nekmo...
    haha...tak laku weh...ekeke

    ReplyDelete
  12. lorh aku ingat dia ada penyakit nampak muda hehe

    ReplyDelete
  13. miss...
    haha...saje org nak kenakan dia...makin top le budak tu...ekeke

    ReplyDelete

komeng