Our social:

Monday, October 4, 2010

harga rokok naik

Semalam kecoh harga rokok dah naik...pagi tadi tu lah topik hangat yg dinbincangkan kawan2 aku...tapi masalahnya
sorang tu beli kata tak naik lagi... lagi sorang beli kata dah naik... mana satu yang betul ni...?hahaha

well...sukati lah nak naik ke idok...aku pau kawan2 jela lepas ni...ekeke or....rahsia...wakaka

10 comments :

  1. rokok bahaya tuk kekebalan sperma
    ni atok angkat nenek jiran wa kata


    >>___<<

    ReplyDelete
  2. frodo...
    thanks berkongsi ilmu ni...hehe

    ReplyDelete
  3. mofasad...
    haha...aku pun setuju!

    ReplyDelete
  4. sib baik su tak isap rokok..
    ala...naik pun beli gak korang peceyelah..
    rm 100 pun korang bli gak...
    kalau letak campuran ubat nyamuk dalam rokok tu baru korang tak beli...walaupun rm1 sekotak...kuikuikuikui

    ReplyDelete
  5. su...
    haha...bole test ni letak ubat nyamuk...wakaka

    ReplyDelete
  6. arrgh,,,tidak...tidakk!!masa ku dah sampai untuk membeli rokok letrik...^^'

    ReplyDelete
  7. @grOundnUt

    haha...errr...rokok letrik best ke?haha

    ReplyDelete

komeng