Our social:

Friday, October 22, 2010

Filem 2 Alam yang bakal kontroversi

Korang perasan tak iklan filem ni kat metro...aku macam malas nak layan tapi tiba2... rupa2nya...ni haa komen dari wartawan yang secara tak langsung telah memberi promosi kat filem ini dan secara tak langsung jgk aku pun bagi iklan jugak...wakaka tapi aku tak tengok pun citer yang ngarut2 camni...eh...aku mmg dah lama tak tengok wayang... lupa pulak...aku lbh suka dengar org citer pastu bole la aku kutuk2...ekeke


Wartawan Geleng Kepala Tonton "2 Alam"


HIBURAN
Jumaat Oktober 22, 2010
Wartawan Geleng Kepala Tonton "2 Alam"

PETALING JAYA: Penerbit filem 2 Alam, Datuk Dr. Che Rozmey Che Din yang tidak mahu mengadakan tayangan media filem itu kerana bimbang dikritik tentunya kecewa apabila wakil media berjaya menonton filem tersebut sewaktu tayangan perdana sempena Festival Filem Malaysia ke 23 (FFM23) di e@Curve, Damansara, di sini malam Rabu lalu.

selanjutnya malas pulak nak amik semua...kalau korang nak baca...dan kalau nak tengok gambar pun bole...haha

9 comments :

  1. dah lama tak tengok dan tak kisah pasal wayang...

    ReplyDelete
  2. sekarang ni filem Malaysia ntah apa2 je... kalau ye pun nak cari kontroversi + publisiti janganlah sampai membelakangkan adat dan budaya...

    ReplyDelete
  3. lerr...bosan gak tengok citer macam ni...sikit² citer pasal gender prob...nak carik makan lebih la tu...
    Even Cerekarama nye drama pon lebih menusuk kalbu kott...huhuhuh...^^'

    ReplyDelete
  4. nk tgk betol x pecah panggung huhuuhu

    ReplyDelete
  5. 2 alam ni dh msuk kategori citer lucah..
    Kalo buat citer yg takde berkaitan dgn lucah takleh ker..
    Tak laku ke...

    BAek tgk Doraemon, takde la berdosa...

    ReplyDelete
  6. susohnye bile Dr Gile Glamor...tengok stail die pun nyampah..!!

    ReplyDelete
  7. hahaha...promosi lebih je movie 2 alam..malu la DR.rozmie tu..cter x hebat mne tp promosi gler mengalahkan cter antarabangsa..

    ReplyDelete
  8. tak tau la tp rambut dr tu mmg lawak wakaka

    ReplyDelete

komeng