Our social:

Wednesday, October 6, 2010

DUN Galas: Penamaan calon 26 Okt, hari undi 4 Nov

PUTRAJAYA, 6 Okt — Pilihan raya kecil kerusi Dewan Undangan Negeri Galas akan diadakan pada 4 November ini.

Penamaan calon pula dijadualkan pada 26 Oktober.

Tarikh-tarikh pilihan raya kecil ke-12 ini diumumkan oleh Timbalan Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya Datuk Wira Wan Ahmad Wan Omar di sini sebentar tadi.
MENYUSUL LAGI-TMI

kenapa
aku masukkan citer ni...adakah aku nak jadikan blog aku ni blog politik...
bukan le,,,aku sebenarnya nak pelbagai niche blog aku... niche tu hape? ntah...aku pun tak tau...wakakakaka aku cuma harap... betul le penggunaan niche dalam ayat aku...kalau tak betul jgk...lantaklah...nak cek dlm tenet pun aku malas...

aku cuma nak bg tau...kita kena tau jgk sikit2 pasal politik ni...amik tau je...jgnlah sampai gaduh2...kdg2 kelakar aku tgk dorang ni...dia tak tau ke...yg leader2 dorg ni...tak kiralah parti mana...kebykannya ok je bila jumpa...bole tampau2 bahu...gelak2... bila time bahas...debat...kita lawan ok...

6 comments :

  1. 26 oct nih besday aku.. bg hadiah..hahahahha

    ReplyDelete
  2. gayah...
    ceh....tiba2 je arijadi ko eh...hoh... takde hadiah...hanya senyuman je...hehe :)

    ReplyDelete
  3. oya...
    yup...undi rahsia...ekeke

    ReplyDelete

komeng