Our social:

Wednesday, October 6, 2010

citer kat pangkin : jangan jadikan aku sebagai idola

Ada sekali tu...aku main dam kat pangkin...lawan aku seme budak2... setiap kali menang ...aku akan gelak kuat2...mula2 ada 2 orang yang berani lawan aku...lepas tu tinggal sorang...dia ni mmg manja sikit...tapi berani...mungkin sebab suka kat aku...haha maklumlah kan ada budak2 yang sll nak jadikan budak2 besar ni idola dorang... mungkin aku ni idola dia kot...tapi..
aku apa pedulik... gelak tetap gelak... mula2 tu dia gelak jugak bila kena gelak... lama2 muka dia mcm dah berubah sikit...mcm nak nangis...

aku mmg rancang nak nangiskan dia... rockers kena kejam ok...

tapi tak sempat dia nak nangis, pakcik z datang... anti klimak betul orang tua ni...
datang2 je terus ajak aku lawan....ceh....ni apasal mcm nak nangis je ni???pakcik z tanya dak tu... mana de...ni haaa... abang ni...asik gelak je...

takpe takpe...atuk ada....hahaha aku gelak... atuk tuuuu.... dah tua dah kan...jgn perasan muda ok... aku cakap... abih... ko ingat ko muda je ke??? pakcik z balas.... yelaaa... tapi ai belum tua...wakaka aku gelak... pakcik z jeling aku sambil tepuk tepuk bahu dak tu... takpe...kita tgk sampai takat mana gelak dia...

dah...susun buah...ceh...aku balas...susun buah sendiri le...time lain bole perintah2 aku...time lawan dam...kita sama...hahaha

mula2 main mmg laju pergerakan kedua2 belah pihak...makin buah sikit...pergerakan aku dah jadi slow...siol betul le...getus aku...cewah...mcm cerpen...ngeee
budak2 tu dah start gelak pastu suruh aku jalan cepat2...pakcik z dah senyum2... aku dah start mcm nak belah dah masa tu...dak tu diam je...pandang aku...kesian agaknya... terharu gak aku...haha

tibatiba buah dam tu berterabur bila aku adjustkan duduk bersila aku... hahaha budak2 tu gelak...sengaja langgar dorang sorak...pakcik z senyum bila aku ckp... ni kira seri la kan...pakcik z berubah muka dia bila aku ckp... okla...nak blk jap...nak sembahyang...kang saya dtg...pakcik jgn lari...hehe

ko nak solat apa? zohur...aku jawab lemah...dah pukul berapa skrg?dia tanya... belum kul 4...aku jawab sambil cepat2 nak jalan...kang tak pasal2 aku kena ceramah...tupun sempat aku dengar pakcik z ckp kat budak2 tu...jgn jadi cam abang tu...lewat2kan solat...

dulu penah aku nak kena tempeleng...betul ke aku eja ni...wakaka kena sepak sbb menjawab....

nnt aku smbg...sedih tau nak kena tempeleng ngan pakcik z....huhu

22 comments :

  1. tempeleng la hehehe..ok nanti ko sambung aku baca :)

    ReplyDelete
  2. sbr jela..jenuh ku membace rio.. ko ne byk tol pengalaman dlu2.. ak rs mesti ko ne budak nakal..ahhaaa

    ReplyDelete
  3. tuh ler...dak kecik bole ler nk buli...skali hamekkkkkkkk :P

    ReplyDelete
  4. gelak yg stail mcm mana?hahaha?hihihi?huhuhu?

    ooo..wakakaka kot eh?



    hikhik...(gelak chumel)

    ReplyDelete
  5. tempeleng ?
    menatang apa pacik ?
    saya kuno skit. lahir zaman batu.

    ReplyDelete
  6. apa yg aku dapati..pakcik z byk memainkan peranan penting dlm idup ko..cikit2 pakcik z..hehe
    tu pak mertua ko ke rio?
    -nekmo-

    ReplyDelete
  7. aku macam setuju jer anonymously cakap tuh, panjang tol.. hehee.. jangan la hide2 nama lak..:D

    a'ah bro, ntah2 bapak mertua ko..ekekeke

    ReplyDelete
  8. Aku dulu naik johan main dam woi...haha.buli budak2 bolehlah kau.hahaha

    ReplyDelete
  9. @cik elina

    hehe...ceh...takan tak penah kena...

    ReplyDelete

komeng