Our social:

Sunday, October 24, 2010

Aku tiada lagu cinta

Ini bukan tajuk sinetron terbaru yang aku sibuk nak test keyword tapi ini tajuk entry baru aku....haha percaya atau tidak... ramai orang ada lagu cinta dorang... tak kiralah sapa.. yang peliknya tu...bila dorang cakap... aaaa... sebijik macam kisah aku... yang ni biasanya untuk..
lagu lagu putus cinta...

ada yang pilih lagu2 tertentu sebagai lagu cinta dia semata mata sebab lirik... ada jugak yang pilih sebab kebetulan masa lagu tu popular... dia sedang bercinta...ada yang sebab dia selalu karok lagu dia ni dgn kawan biasa dia...tiba2 rasa serasi...bercinta dan terus pilih lagu tu lagu cinta dorang...

Aku memamng takde lagu cinta ...tapi dulu ada jugaklah masa tu aku bagi kaset Scorpion... so...lagu2 dalam tu kira lagu cinta aku tak?ahakz...

korang camana?ada lagu cinta...?huhu yang tgh cinta cintun tu mestilah ada kan...yang frust tu? takan takde kot,,,haha tapikan...yang pelik tu...yang tak pernah bercinta pun...ada lagu cinta...ekeke memang pelik...

18 comments :

  1. kebetulan je entri terbaru aku kena sgt ngan entri nih hahaha

    nak tahu lagu cinta aku mai la jenguk kekeke

    http://ckyn1501.blogspot.com/2010/10/dengar-lagu-asyik-ingat-kamu.html

    ReplyDelete
  2. lagu cinta? ada2 wait n bleed slipknot ekeke lalalala

    ReplyDelete
  3. lgu cinta? ish x baik..
    baik baca al-quran..lalala :s
    dedulu suka lagu mai bebi yu..
    jiwang karat..hakhak..

    ReplyDelete
  4. orang kalau dah bercinta tu sume lagu cinta milik dia seorang. itu la lagu cinta dia.lagu tu untuk dia seorang.eh.untuk dia dan pasangan dia je.kedekut!

    tapi..orang kalau dah frust tu, semua lagu jiwang sedih2 syahdu syahdan sume lagu tuju kat dia..pastu ajak orang lain layan lagu yang sama biar orang lain dapat rasa perasaan kecewa sama2 dia.serabut!

    ..aku layan lagu the pilgrims sebab tu lagu2 arwah abang aku suka dulu.hehe.lagu boleh mengingatkan kita kat seseorang kan?

    ReplyDelete
  5. sekarang nih suka sangat-sangat lagu aku cinta Allah & lagu Egokah aku..Dua-dua dr Wali band....:))

    ReplyDelete
  6. tetap su singgah...dan komen disetiap post bro mario...

    ReplyDelete
  7. Banyak der ... maklumlah wa ni kan
    seorang rockers yg jiwang ... keh33

    ReplyDelete
  8. @Miss ...

    perghhh...lain macam lagu ko miss...ekeke

    ReplyDelete
  9. @Kech Hidayah

    wah...pilgrim pun ok gak...tulaa... dorang ni seme lagu pun ada kena ngan dorang kan...haha

    Al-fatihah tuk ur bro...

    ReplyDelete
  10. @ezany

    lagu hantu mmg best klu dengar tgh2 malam...ekeke

    ReplyDelete
  11. @~~su manje~~~

    thanks...nak komen at ur n3 tapi bila n3 inggeris tu rasa segan nak komen dlm bm...haha

    ReplyDelete
  12. @wachak

    lu mmg jiwang chak... wa tau...haha

    ReplyDelete

komeng