Our social:

Sunday, September 19, 2010

Ujian Aptitud UPSR

Macam macam ujian budak2 sekarang kena hadapi.Sebaik selepas ujian UPSR yang akan bermula Selasa ini, mereka akan diuji dengan Ujian Aptitud iaitu pada hari Khamis. Ramai yang tak tau apa ujian ni...lepas godek2, baru tau... so aku nak kongsi2 apa sebenarnya ujian aptitud ni...tapi dlm bentuk powerpoint, sapa nak tau, bole tekan bawah ni untuk download.



download ujian Aptitud

17 comments :

  1. sib bek la zaman UPSR aku dah berpuluh tahun yang lalu...perghh....

    ReplyDelete
  2. ehek2..
    malas la nak download...tapi nak tengok cmne rupa dia..
    padan muka budak sekarang

    ReplyDelete
  3. masa tahun usna tahun last xde ujian aptitud ni
    heheh ^____^

    adek usna exam selasa ni
    doa2 kan slalu tau :)

    ReplyDelete
  4. ujian ni bagus..dulu an dlm entri bira pernah gtau ckit2 pasal ujian2 berkaitan...

    ReplyDelete
  5. wah makin cekap le bdak2 sek rendah ni..

    ReplyDelete
  6. @Azmi

    haha...zaman anak2 ko jugak mi...huhu sian le kat dorang...ekeke

    ReplyDelete
  7. @ツhʋƨиα ツ

    ooo....kira husna terselamat la ye...

    good luck tuk adik husna...

    ReplyDelete
  8. @✿nenek moden✿

    ooo...tak perasan plak aku...tapi aku dah tgk dah...mmg baguslah... tapi keputusan ujian tu dia bg tau kita tak?

    ReplyDelete
  9. @LiFe KaMi

    tak tau lah...harap2nya cenggitulah...tp budak2 sekrg mmg mcm2 pandai...

    ReplyDelete
  10. dah amik belom ujian nie rio..? ekeke..

    ReplyDelete
  11. @Chaon Cornerz

    belum...ari kamis ni baru nak amik...wakaka

    ReplyDelete
  12. bagos la sekurang2 nyer budak zaman sekarang ni makin pandai.

    ReplyDelete
  13. terkejut dlm jadual upsr 2011 adik aku ada ujian ne...thanks info..nak download,hopefully dpt :)

    ReplyDelete
  14. tak paham ape ape pun
    macam mane ecadwinkyasha blh paham?
    hopefully ape konon

    ReplyDelete
  15. sorry sajeje i type cam tu i faham semua. dia buat tu pandai

    ReplyDelete
  16. i rasa i dah paham

    ReplyDelete

komeng