Sunday, September 19, 2010

Ujian Aptitud UPSR

Macam macam ujian budak2 sekarang kena hadapi.Sebaik selepas ujian UPSR yang akan bermula Selasa ini, mereka akan diuji dengan Ujian Aptitud iaitu pada hari Khamis. Ramai yang tak tau apa ujian ni...lepas godek2, baru tau... so aku nak kongsi2 apa sebenarnya ujian aptitud ni...tapi dlm bentuk powerpoint, sapa nak tau, bole tekan bawah ni untuk download.



download ujian Aptitud

17 comments:

grOundnUt said...

sib bek la zaman UPSR aku dah berpuluh tahun yang lalu...perghh....

Azmi said...

ehek2..
malas la nak download...tapi nak tengok cmne rupa dia..
padan muka budak sekarang

ツhʋƨиα ツ said...

masa tahun usna tahun last xde ujian aptitud ni
heheh ^____^

adek usna exam selasa ni
doa2 kan slalu tau :)

✿nenek moden✿ said...

ujian ni bagus..dulu an dlm entri bira pernah gtau ckit2 pasal ujian2 berkaitan...

LiFe KaMi said...

wah makin cekap le bdak2 sek rendah ni..

Mario said...

@grOundnUt

tulaa...ekeke selamat kita ek...

Mario said...

@Azmi

haha...zaman anak2 ko jugak mi...huhu sian le kat dorang...ekeke

Mario said...

@ツhʋƨиα ツ

ooo....kira husna terselamat la ye...

good luck tuk adik husna...

Mario said...

@✿nenek moden✿

ooo...tak perasan plak aku...tapi aku dah tgk dah...mmg baguslah... tapi keputusan ujian tu dia bg tau kita tak?

Mario said...

@LiFe KaMi

tak tau lah...harap2nya cenggitulah...tp budak2 sekrg mmg mcm2 pandai...

Chaon Cornerz said...

dah amik belom ujian nie rio..? ekeke..

Mario said...

@Chaon Cornerz

belum...ari kamis ni baru nak amik...wakaka

FarhannaZainuddin said...

bagos la sekurang2 nyer budak zaman sekarang ni makin pandai.

ecadwinkyasha said...

terkejut dlm jadual upsr 2011 adik aku ada ujian ne...thanks info..nak download,hopefully dpt :)

Anonymous said...

tak paham ape ape pun
macam mane ecadwinkyasha blh paham?
hopefully ape konon

Anonymous said...

sorry sajeje i type cam tu i faham semua. dia buat tu pandai

Anonymous said...

i rasa i dah paham