Sunday, September 19, 2010

Ujian Aptitud UPSR

Macam macam ujian budak2 sekarang kena hadapi.Sebaik selepas ujian UPSR yang akan bermula Selasa ini, mereka akan diuji dengan Ujian Aptitud iaitu pada hari Khamis. Ramai yang tak tau apa ujian ni...lepas godek2, baru tau... so aku nak kongsi2 apa sebenarnya ujian aptitud ni...tapi dlm bentuk powerpoint, sapa nak tau, bole tekan bawah ni untuk download.



download ujian Aptitud

17 comments

September 19, 2010 at 5:12 PM

sib bek la zaman UPSR aku dah berpuluh tahun yang lalu...perghh....

September 19, 2010 at 5:37 PM

ehek2..
malas la nak download...tapi nak tengok cmne rupa dia..
padan muka budak sekarang

September 19, 2010 at 7:49 PM

masa tahun usna tahun last xde ujian aptitud ni
heheh ^____^

adek usna exam selasa ni
doa2 kan slalu tau :)

September 19, 2010 at 9:15 PM

ujian ni bagus..dulu an dlm entri bira pernah gtau ckit2 pasal ujian2 berkaitan...

September 20, 2010 at 3:42 AM

wah makin cekap le bdak2 sek rendah ni..

September 20, 2010 at 3:29 PM

@grOundnUt

tulaa...ekeke selamat kita ek...

September 20, 2010 at 3:29 PM

@Azmi

haha...zaman anak2 ko jugak mi...huhu sian le kat dorang...ekeke

September 20, 2010 at 3:30 PM

@ツhʋƨиα ツ

ooo....kira husna terselamat la ye...

good luck tuk adik husna...

September 20, 2010 at 3:31 PM

@✿nenek moden✿

ooo...tak perasan plak aku...tapi aku dah tgk dah...mmg baguslah... tapi keputusan ujian tu dia bg tau kita tak?

September 20, 2010 at 3:32 PM

@LiFe KaMi

tak tau lah...harap2nya cenggitulah...tp budak2 sekrg mmg mcm2 pandai...

September 21, 2010 at 1:04 AM

dah amik belom ujian nie rio..? ekeke..

September 22, 2010 at 10:04 AM

@Chaon Cornerz

belum...ari kamis ni baru nak amik...wakaka

September 14, 2011 at 8:52 PM

bagos la sekurang2 nyer budak zaman sekarang ni makin pandai.

September 14, 2011 at 9:33 PM

terkejut dlm jadual upsr 2011 adik aku ada ujian ne...thanks info..nak download,hopefully dpt :)

Anonymous
September 8, 2012 at 5:54 PM

tak paham ape ape pun
macam mane ecadwinkyasha blh paham?
hopefully ape konon

Anonymous
September 8, 2012 at 5:55 PM

sorry sajeje i type cam tu i faham semua. dia buat tu pandai

Anonymous
September 8, 2012 at 5:56 PM

i rasa i dah paham

Post a Comment