Our social:

Sunday, September 19, 2010

teori aku jgk yang betul bhgn 1

Masa raya hari tu memang meriah kan kita berkonvoi sesama adik beradik...pegi rumah kerumah saudara mara...

alasan utama?


malas nak layan orang yang dtg beraya kerumah kita ...so... semua nak keluar beraya g makan-makan...tak payah nak sibuk2 layan orang kat rumah....... sapa yang menjadi mangsa kena tinggal?

16 comments :

  1. eh, ari raya kedua aku singgah umah ko xde org.. aku rase teori ko betol jugak la.. hahhahaha..

    ReplyDelete
  2. lagi satu kalau gi beraya selalunya dibagi duit raya bkn kena bg duit raya..hehe

    ReplyDelete
  3. hak3 memang betul..malas nak buat air bagi kat tetamu.,baik kita g perabih semua biskut rumah org

    ReplyDelete
  4. nk g umah org malas nk lyn org dtg pun malas...any idea heehehe

    ReplyDelete
  5. @Azmi

    haha mi...tindakan kena cepat...ekeke

    ReplyDelete
  6. @Miss ...

    betul jgk...takan nak duk dlm bilik je ek...mungkin ko bole g bercuti kat mana2...or just duk kat surau dari subuh sampai isyak or kalau tak boleh...terpaksalah pegi melancung dgn alasan time raya murah sikit dan cuti pun lama......hehe

    ReplyDelete
  7. @✿nenek moden✿

    wah baguslah...ko le mangsanya tu...errr tapi takpe...pompuan mmg kena camtu...

    ReplyDelete
  8. ko jadi mangsa tak rio..? hahha.. bukan selalu pun nak layan orang kan.. =)

    ReplyDelete

komeng