Our social:

Tuesday, September 7, 2010

Remaja lesbian benci lelaki

SAYA remaja berusia 19 tahun dan mempunyai seorang kekasih perempuan sebaya. Kami bercinta kerana masing-masing sering mengambil berat hingga tercetus perasaan sayang
Mulanya saya seorang gadis normal dan setia pada yang satu namun lelaki tidak pernah menghargai cinta saya malah saya pernah putus tunang.
Tinggal enam bulan saja kami akan berkahwin dan hati saya hancur dengan kejadian itu. Mungkin Allah hendak tunjuk dia bukan jodoh saya, dia keluar dengan perempuan lain di hadapan mata saya dan banyak gigitan cinta di lehernya.
Sejak saat itu, saya buang lelaki dalam hidup dan membenci mereka. Mereka hipokrit.
Akhirnya, saya jumpa 'kekasih' saya. Dia sangat baik, lemah lembut dan penuh pengertian. Dialah segala-galanya dalam hidup saya walaupun tahu hubungan kami berdosa besar dan sedar ia tidak akan kekal lama.
Masalahnya, apakah yang harus saya lakukan untuk menghadapi masa depan kerana langsung tiada perasaan kepada kaum lelaki. Hati saya hanya untuk perempuan. Baru-baru ini, kawan saya memperkenalkan dengan seorang kawan lelakinya namun dia juga seperti bekas tunang menyebabkan saya tambah kecewa dan membenci kaum Adam.
Susahnya saya hendak terima lelaki dalam hidup. Saya buntu dan takut mati sebelum sempat bertaubat.
Bantulah saya.
Maya Percintaan
Kedah
ambil masalah ni kat sini

---------------------------------------------------------------

pes...bantula weh budak ni...
2nd...byk sgt ke masalah ni...wahai kaum lelaki...janganlah weh korang permainkan kaum wanita sampai jadi kes2 camni...sianle kat dorang...tak fikir ke nanti korang akan ada jugak anak perempuan...lainlah kalau korang nak kawin dgn lelaki...hahaha
org pompuan pun...janganle pecaya sgt ngan lelaki...simpan sampai kawin k...huhu

dah...tu je komen aku....kang cakap lebih2...salah faham pulak...

11 comments :

  1. meh budak tuh kat aku.. biar aku tarbiah. ececehh ehhee..


    New Entry ProfHariz
    Awas! Kepada Pengguna Facebook.. Must Read!

    ReplyDelete
  2. dgr tu ape yg abg mario ckp...dia bnyk pengalaman pasal perempuan ni.keh3

    ReplyDelete
  3. Ish2 tak senonoh, gi tolong mak buat bahulu kan bagus..hehe

    ReplyDelete
  4. @Azmi
    haha mie...perli aku tu...waakaka

    ReplyDelete
  5. @LiFe KaMi

    haha...bagus punya nasihat ni...ekeke

    ReplyDelete
  6. @intanurulfateha
    haha intan...g buat kuih baulu weh...wakaka life kami punya nasihat tu...ekeke

    ReplyDelete
  7. @nuriz
    haha...konfiden je dia kan...ekeke

    ReplyDelete
  8. hahaha...tak semua lelaki sucks ler...ape punyer olang laa...ahahaah...^^'

    ReplyDelete

komeng