Our social:

Saturday, September 4, 2010

nak beli tanduk ketiga?





mesti ramai nak beli kan tanduk yg ke 3 tu...

Seorang petani, Jia Kebing mula perasan satu bonjolan kecil pada dahi lembu ini apabila ia dilahirkan dua tahun lepas tetapi tidak menjangka ia akan menjadi tanduk sepanjang 20cm.

'Ladang saya menjadi terkenal di sini kerana lembu ini dan ramai orang datang ke sini hanya untuk melihatnya,' kata En Jia dari Baoding, wilayah Hebei Utara China.

Sumber : www.metro.co.uk

tapi aku cilok kat sini

28 comments :

  1. uihhh.
    femes lembu ni sbb tanduk.
    nk letak satu tanduk jugak ah.
    haha

    ReplyDelete
  2. tp akhirnya lembu tu pasti akan
    jadi lauk juge~

    ReplyDelete
  3. wah...extra tanduk.ada sup tanduk?ahhaha

    ReplyDelete
  4. takde tanduk fes dgn kedua ,
    nk beli tnduk ketiga

    ;P

    ReplyDelete
  5. nak wat dgn tanduk tu?? x mo arr beli

    ReplyDelete
  6. jahat gila muka lembu tue ada a3 tanduk.. hahha..

    ReplyDelete
  7. lembu ajaib kan ni.. rasanya tanduk ketiga tu boleh tembak laser..

    ReplyDelete
  8. sian lembu tu.. mesti dia ase rendah diri sebab ade 3 tanduk..
    agak2 kawan2 dia ketawakan dia tak? huhuhu..

    ReplyDelete
  9. huk3..
    nasib baik bukan kucen yg bertanduk...

    ReplyDelete
  10. tu kalau masak rendang mkn dgn lemang mesti sedap..hehe

    ReplyDelete
  11. ade gak yg 3 tanduk..pelik weh. asal ak xtau pun?heheee. jgn ko yg bertanduk dah lerr.

    ReplyDelete
  12. kalau tanduk bola..hebat ni..hehe..sure gol..xpun..tertembus bola tu..hehehe...pakcik...
    ASSALAMUALAIKUM
    -nekmo-

    ReplyDelete
  13. @cik elina

    haha...manala bole cik elina ooiii...camana nak pakai tudung nanti...hehe

    ReplyDelete
  14. @NiNa'

    tak kot...sapa nak pegang tanduk ketiga dia tu kalau dia start fire?haha

    ReplyDelete
  15. @Kech Hidayah

    haha...mana bole buat sop...tu tanduk buat tangkal tu...haha
    errr...agaknya la...haha

    ReplyDelete
  16. @iqbalsyarie

    apsal weh...ko buat aku pulak ngeri...hehe

    ReplyDelete
  17. @ツhʋƨиα ツ

    tak bole la husna...tu nanti keluar laser ...fire kita...haha

    ReplyDelete
  18. @Chaon Cornerz

    muka je jahat tapi baik hati tu...wakaka

    ReplyDelete
  19. @ezany

    ko je tau la kun...dia bole kuar laser...haha

    ReplyDelete
  20. @LiFe KaMi

    tak sempat kot sebab tanduk dia kuar laser...haha

    ReplyDelete
  21. @darkbatman

    haha...tanduk aku tak nmpk le aie...haha

    ReplyDelete
  22. @Anonymous

    haha...mana bole main bola tanduk cenggitu...jadi keeper bole kot sebab bole pakai topi...haha

    ReplyDelete

komeng