Our social:

Wednesday, September 8, 2010

Kucing kena potong kaki

lagi satu aku nak kongsi...mungkin kita bole pelajari sesuatu dari sini.. terharu...sedih...ntahla..macam2 rasa ada...


10 comments :

  1. jht kan org tu.. mujur ade org yg sanggup membela nyer.. :)

    ReplyDelete
  2. YA ALLAH...
    kenapa manusia begitu kejam sampai sanggup berbuat aniaya terhadap haiwan lemah.bukan salah dia kerana mencuri ikan.kalau tidak kerana terdesak,sudah tentu dia tidak akan mencuri hanya kerana ingin mengalas perut yang kelaparan.

    kepada anda yang memeliharanya,moga hidup anda akan berlipat ganda keberkatan kerana punya nilai kasih sayang terhadap haiwan ini...

    menitis airmata tonton rakaman ini.

    ReplyDelete
  3. mcm tu la nanti manusia kena dalam neraka,bahkanlebih dayat!jom beramal,boleh masuk syurga :D

    ReplyDelete
  4. jahatnya org 2. Allah akan membalasnya nanti..

    ReplyDelete
  5. masalah mental! gile kesian...:'( haiwan xmelawan brani la wat cmni..try wat kt singe ke..harimau ke..ish...even pape binatang pon jgn la wat cmnih...

    ReplyDelete
  6. huhuhuhu...sian hero....alhamdulillah...sekarang dia dah besar dan sihat...tergamak la manusia yang memotong kakinya....iskk..isk...iskk...aku ni pechenta kucing...huhuuhh...>,<"

    ReplyDelete
  7. sejap je nie bang.. hehhe..

    comey jugak kucing tue.. dah macam kangaroo dah tgk.. jahat gile sape yang buat keje tue..

    ReplyDelete
  8. kejam nye le kat binatang pun nk buat ganas,mesti dia kena balasan yg setimpal..

    ReplyDelete

komeng