Our social:

Monday, September 27, 2010

Kes Tanah Sosilawati Antara 290 Kes Penipuan Disiasat JSJK Bukit Aman

KUALA LUMPUR: Kes penjualan dan pembelian tanah di Bukit Jambul, Pulau Pinang yang dikendalikan peguam yang disyaki suspek utama pembunuhan Datuk Sosilawati Lawiya dan tiga yang lain ialah antara 290 kes membabitkan peguam yang dalam siasatan Jabatan Siasatan Jenayah Komersil (JSJK) Bukit Aman.
selanjutnya kat sini

ruap2nya ramai gak peguam yang menipu ni ek...dulu2 bukan kerjaya peguam ni dihormati ke?dulu2 bakal2 mak mertua sure bangga kalau org tanya... menantu awak keje apa? alaa...lawyer...perghhh... bangga tu...sekarang sure dah takut2 nak ngaku...wakaka

8 comments :

  1. hmm...manusia tamak cantu la..jalan yg salah pun snggup diredahi aslkn mendptkan wang yg byk dgn sekip mata..

    ReplyDelete
  2. hahaha.. malu ngaku lawyer..
    siot jer..
    betol2.. lawyer skang gile sket la.. aku pon dah macam pandang serong kat orang2 lawyer..:D

    ReplyDelete
  3. sampai bila la agaknye nk abes kes ni

    ReplyDelete
  4. Biasa la tue.. masing2 nak untung.. lawyer2 nie selalu rapat dengan orang kaya.. takkan tanak amik kesempatan plak kan..

    ReplyDelete
  5. @Yuni Aisyah

    duit punya penangan...tak kira sapa pun kan...

    ReplyDelete
  6. @wadud@duad

    ada gak lawyer yg baik wadud...wakaka

    ReplyDelete
  7. @Chaon Cornerz

    tula...orang2 kaya pun tak hati2...kena tipu jgk ek...kita2 ni...lagi le senang2 je dia tipu...haha

    ReplyDelete

komeng