Our social:

Tuesday, September 7, 2010

kereta datuk Sosilawati dah jumpa


ANGGOTA polis membuat pemeriksaan ke atas kereta Sosilawati yang ditemui di Subang Jaya malam tadi


SUBANG JAYA - Tanda tanya mengenai kehilangan Datuk Sosilawati Lawiya bersama tiga rakan semakin terurai misterinya apabila polis menemui dua buah kereta milik mereka yang menjadi petunjuk baru dalam siasatan pihak berkuasa itu.
Kereta milik Sosilawati jenis BMW X5 menggunakan nombor pendaftaran WTL 11 berwarna hitam ditemui di kawasan letak kereta Flat Angsana USJ1 di sini pukul 9.45 malam tadi oleh orang awam.

Mereka kemudian terus menghubungi polis selepas menonton berita mengenai kehilangan wanita itu di televisyen.

Ketika ditemui, kereta tersebut berada dalam keadaan baik dan tiada sesiapa di dalamnya. Pasukan forensik yang tiba sejam kemudian terus melakukan siasatan bagi mencari bukti-bukti dan cap jari yang terdapat di dalam kereta tersebut.

Ketua Polis Kuala Lumpur, Datuk Muhammad Sabtu Osman memberitahu, sejam selepas itu polis menerima satu lagi maklumat mengatakan kereta jenis BMW M5 milik peguam, Ahmad Kamil Abd. Karim, 32, ditemui di tempat letak kereta depan Hotel Dorsett di sini.

Katanya, kereta yang menggunakan nombor pendaftaran AAJ 5 itu diletakkan dalam keadaan tergesa-gesa tetapi tiada sesiapa di dalamnya.

Ikuti berita selanjutnya di KOSMO! hari ini.

------------------------------------------------------------------------

memang misteri...kesian kat anak2 dan keluarga dorang...raya dah dekat...marilah kita sama2 berdoa semoga kesemua mereka dapat ditemui dengan selamat...

24 comments :

  1. tu la...
    bila kaya sangat...
    ada musuh tersembunyi pulak...
    sian kat anak2 kan?

    ReplyDelete
  2. @anisalya

    kaya susah...miskin pun susah...
    mmg kesian le kat family dorang...

    ReplyDelete
  3. @ira mohd

    ntah le...semua tgh pening...aku pun pening...

    ReplyDelete
  4. misteri kehilangan diorang ni. moga semuanya selamat. sama2 kita doakan

    ReplyDelete
  5. Minta2 la takde perkara buruk berlaku kat dorang... AMin...

    ReplyDelete
  6. hmm..ingtkan budak2 je hilang..org besar pun hilang jugak..

    mudah2n semuanya selamat la..

    ReplyDelete
  7. ishk2..kesiannya..dah nak raya kan..mesti family dia sedih gila..ilang ke mana la diorang tu..

    ReplyDelete
  8. misteri tul laa kan..dah la nk raya dah ni..isk..!

    ReplyDelete
  9. anak-anak la yg paling ase kehilangan kot.. huhuhu

    smoga mak dorg cpt2 dijumpai..
    amin ~

    ReplyDelete
  10. tu la kan..jdi org kaay pun sudah..baik jadi org sederhana saja...

    ReplyDelete
  11. men sorok2 lak..huhu..
    sosilawati nie x abes2 dgn cerita panas dan kontroversi...
    kalo la btol dia hilang mudah2han cepat pulang dan kembali ke sisi anak2 sebelum menjelang raya..

    ReplyDelete
  12. @Rama2Ungu

    mudah2an...org besau bawak duit...mmg byk hilang...huhu

    ReplyDelete
  13. @Kech Hidayah

    tula kech...sian kat family dorang ek...

    ReplyDelete
  14. @MOFASAD

    hehe...lain mcm komen ko parid...ekeke

    ReplyDelete
  15. @Azmi

    ckp je nak jadi sederhana mie ooiii...ko dah keje nanti..sibuk ko kejar duit..haha

    errr...aku gurau je...betul la tu...baik bersederhana je..dugaan org kaya lbh byk sebenarnya

    ReplyDelete
  16. @Yuni Aisyah

    tulaa...tapi kes ni ada pelik ckitkan...

    ReplyDelete
  17. @iqbalsyarie

    yela iqbal...nak raya ni...sian anak2 dorang tak tau apa nasib dorang ek...

    ReplyDelete

komeng