Our social:

Friday, September 3, 2010

KENAPA LELAKI SUSAH UCAP KATA SAYANG?

Semua orang tahu benda ni...tak payah ulas la kan...lelaki memang camtu...dah tak heran dah so aku bukan nak cakap pasal benda tu...tapikan kenapa perempuan senang sangat nak ucap...
darling, sayang, dan kata2 camtu kat kawan perempuan?lelaki amat payah nak cakap benda2 gitu kat kawan2 dia...

cuba korang bayangkan... zizan cakap kat yus... hai sayang... buat pe tu... geli tak weh... geli tak?ekeke atau chaon cakap hai darling kat wachak...geli kan... pasal tula lelaki tak ucap sayang...sebab geli...ok...

cakap tak serupa bikin...

lelaki memang tak suka cakap... lelaki hanya tau bikin shj ...ok...

================================================================================

saja nak bagi backlink kat budak2 ni...ekeke

40 comments :

  1. tu bukan geli lagi weii. tu geli ... gelemang ha33. Ko ingat mat bangla ke, Tengah2 jalan raya boleh pimpin tangan. Lelaki ngan lelaki lak tu.

    Pukul rata tu bukan budaya kita. abis ...

    ReplyDelete
  2. sbb perempuan tu penyayang.. kahkahkah geli geli geli...

    ReplyDelete
  3. tapi laki dgn laki tu gurau2 jek..hahaha..skali skale ape salahnya..

    ReplyDelete
  4. hahha.. geli geli geli.. nampak tak banyak geli tue.. syg laki tue mahal.. sebab tue susah nak terkeluar dari mulut.. hehhe..

    ps- thanks rio backlink..

    ReplyDelete
  5. sebab telah diciptakan bahawa wanita itu lebih lembut hatinya.. =)

    ReplyDelete
  6. haha aku pon geli ok klu dgr gitu ohhhhhh

    ReplyDelete
  7. wah3.. syg x terucap la ni...hehe

    ReplyDelete
  8. imagin..rio cakap sayang dekat dorang.wakakkaa

    ReplyDelete
  9. semua lelaki ke susah nak cakap sayang?
    erk... tak kot kan?!
    hubby saya ok je.
    hehehe...

    ReplyDelete
  10. @wachak

    tula...tang pegang tangan tu lg le geli geleman aku tgk...wakaka

    ReplyDelete
  11. @NichKhun

    yelaaa...penyayang...laki tak penyayang ke...huh!!

    ReplyDelete
  12. @ejum

    wakaka...mmg la bergurau...klu serius mmg seriau le...wakaka

    ReplyDelete
  13. @Cik Shiqa
    haha...bukan tak terucap...cuma mahal je...huhu

    ReplyDelete
  14. @NiNa'
    tak payah imejin...geli dah ni...haha... ekeke

    ReplyDelete
  15. @anisalya

    baguslah kalau camtu anis...hehe romantik la tu ek...untung untung...hehe

    ReplyDelete
  16. hai rio sayang..

    p/s: muntah darah aku.. haha..

    ReplyDelete
  17. a'ah laa...aku duk terpikir benda yg sama :D

    ReplyDelete
  18. iqbal...
    ekeke...ko pikir apa?nak panggil kwn ko sayang ke...wakaka

    ReplyDelete
  19. hahahhahahahahhahahahah......geliks..

    erm,laki pandai bikin ape?

    ReplyDelete
  20. erghhh aku x leh sket asek nak bersyg2 pompuan ngn pompuan nih..
    haha
    ngn laki xpe kakakkaa

    ReplyDelete
  21. aku dgn kucing je aku panggil sayang dgn org macam mls wakaka

    ReplyDelete
  22. hahahah
    jealous ke?
    standard la tu pmpuan pngge pmpuan lain syg ke darla ke
    =))

    ReplyDelete
  23. @farysa

    hehe...bukan jeles...pelik je...huhu

    ReplyDelete
  24. haha...apa salahnya..hehe...
    weh bila nak bg backlink utk aku??
    haha/...

    ReplyDelete
  25. hahahahahahaha...mmg gelliiiiimatt

    ReplyDelete
  26. Kenapa contoh tu sikit sangat. Banyak2 la sikit. Boleh bagi backlink utk aku skali..

    ReplyDelete
  27. khidhir...
    ekeke...nntla aku buat 2nd edition...hehe

    ReplyDelete
  28. hahaha.tapi nape aku pasan chaon yus ngan jijan suka cakap sayang2 sesama diorang.aku syak diorang ada scandal.dahla slalu dating bertiga2.owh!cinta tiga segi..ahahaha

    ReplyDelete
  29. ala laki ego nk ckp...dah terlepas kang bru tau :P

    ReplyDelete
  30. kech...
    tula...pasal tu aku buat n3 ni...nak perli dorang...wakaka cinta 3segi mmg mencabar...haha

    ReplyDelete
  31. bezbuddy..
    lelaki mmg cenggitu...ekeke

    ReplyDelete
  32. bkn xnk ucap... ade yg sng nk ucap... yg dh kawin mmg sng. tp bujang mmg ssah. ego sket n segan kot... tp blh ke lelaki yg bkn muhrim melafazkan syg pd prmpuan yg bkn muhrim? sbb sy de terbaca... http://rubbertapperz.blogspot.com/2011/03/hukum-ucap-sayang-kepada-bukan-mahram.html

    ReplyDelete
  33. @snaz rayl

    utk yg bukan muhrim mmg tak bole la...

    ReplyDelete

komeng