Our social:

Friday, September 3, 2010

kenapa budak2 tak bole go online

tengok ni...bahaya kan... so...berhati hati yer...kena perati2 selalu..


ada video dia tapi malas aku nak tunjuk kat korang...cari sendirila ye kenapa bapak dia mengamuk tu...

28 comments :

  1. @noor afzan
    sebenarnya mula2 dia ada buat statement yg racist...pastu...history...masuk berita..

    ReplyDelete
  2. @noor afzan

    tula...budak2 malaysia...camna agaknya ek

    ReplyDelete
  3. chaon...
    0o0o...ko tak tido ke,...

    ReplyDelete
  4. ish..ish..ish...risau jugak la kalau anak2 cikmin ada buat camni...

    ReplyDelete
  5. cik min...
    tula pasal...kena tgk2 selalu...risau jgk ni...

    ReplyDelete
  6. gadis...
    lu kompom tak paham kan...ekeke

    ReplyDelete
  7. pacik,
    apa jadi tuh.
    malas nk tengok la.
    tlong cita skit.
    haha.

    ReplyDelete
  8. ooo begitu rupanya(mcm paham jer)hehe

    ReplyDelete
  9. @cik elina

    haha...nanti publish yg asal nnt...hehe

    ReplyDelete
  10. azmi...
    keh3...tgkla weh...haha

    ReplyDelete
  11. tenet slow.. xley loading ... hahaha
    citer la dia wat pe tu?

    ReplyDelete
  12. ooo baru paham..terima kasih bro share,,

    ReplyDelete
  13. waa satu kuman pun tak faham

    yg faham , cyberbullying victim.

    ape kah ??
    dia kene buli cyber eh ?

    ReplyDelete
  14. azizan...
    ko mmg bagus...thanks bro...hehe

    ReplyDelete
  15. husna..
    ye arrr...dia kena buli...nanti akan publish vc asal tu...husna pun kena hati2 tau...

    ReplyDelete

komeng