Our social:

Thursday, September 23, 2010

kenapa bercinta kalau takut kecewa...

semua orang nak bercinta...nak rasa disyangi...nak menyayangi...nak merindui...nak dirindui...nak membelai...dibelai...hushhh...walaupun
tau...bercinta pun bole buat kita derita...huhuhu

------------------------------------------

nnt bila rajin aku smbg lg...haha sorryla...bukan aku taknak tulis psl ni...tapi aku takut ada yg akan salah faham...kena cari ayat yg betul2 tak menyakitkan hati...tu mmmg masalah aku...tapi dari tajuk...aku rasa...orang faham kan...staight to the point tu....hehe

23 comments :

  1. sebab dorang nk geli2 kut huhuhuhuhuhuhuhuhuuuhu

    ReplyDelete
  2. oit rajin kau update.
    walaupun pendek but ok la dari tak update terus kan??

    ReplyDelete
  3. mario

    aku rindu dekat bidadari aku


    :(

    ReplyDelete
  4. kalu takotkan ombak jangan bina rumah di tepi pantai...kalu takot kecewa jangan bicara pasal cinta...huhuhu

    ReplyDelete
  5. mungkin dia rasakan itu cinta sejati dia dan sanggup nak tanggung ape2 kemungkinan derita.harap2 pengorbanan tu tak sia2 dan kecewa.

    ReplyDelete
  6. TAkot nk bercinta lagi...
    Tapi nak bercinta lagi..

    Mungkin dah lumrah manusia kot..
    Huhu...

    ReplyDelete
  7. apekes lak ben10 nak geli2 tuh?
    haha

    betul tuh,
    jgn bercinta kalau takut kecewa.
    sebab CINTA hanya milik dia...
    suatu hari kalau dia tarik balik nikmat cinta antara kita,
    kita kena redha...
    walaupon hakikatnya kita nak cinta kita kekal ke akhir nyawa...

    ((ayat buat kekasih))
    haha

    ReplyDelete
  8. Merpati...sejoli...Hari²...Geli²...lalalaallalalalala....^^'

    ReplyDelete
  9. mana ko skang bro? lama x datang blog aku? ekekeke...

    ler.. teruskan je cerita ko neh, baru mantap.. :)

    ReplyDelete
  10. hahahhaa siot ko jari

    btol la,ko budak2 lagi mana faham

    ReplyDelete
  11. wehoo..
    bercinta umpama mkn sambal belacan..
    walau pedas tetap mau ditelan jua

    ReplyDelete
  12. aaaaaaaaaaa ada yg bercinta sbb org lain pun bercinta..ikut2 hehe..ada org kawen sbb semua org kena kawen tp x tau maksud kawen yg sebenar..tu psl byk yg cerai..aku rasa la hehe

    ReplyDelete
  13. cinta itu bukan tenatang yg indah2 saja...

    kalau berani kenal cinta..berani juga bersedia deritanya...

    sambung je..gua ok je..haha.tetibe lak kan.

    ReplyDelete
  14. belum cuba belom tahu.. memang pedih bila cinta dikecewakan.. tapi hidup mesti diteruskan.. =)

    ReplyDelete
  15. xyah la nak bercinta2 niee....kawen terus kn sng..hehe

    ReplyDelete
  16. siyes aku takut...thats why aku xpenah bcinta ;p

    ReplyDelete

komeng