Our social:

Tuesday, September 21, 2010

kawan....

tunggu entry kawan....cerita lama versi citer kat pangkin...sementara tu hayati lirik dan youtube lagu ruhil ni versi karaoke... citer agak sedih so amik masa nak amik mood sedih...huhu




versi juara lagu

21 comments :

  1. dah lama tak dengar lagu ni..
    menyayat hati..huhu

    ReplyDelete
  2. huhuhuh...kenapa mood sedey ni mario?aku pon tgh sedih gak nih...kitty ilang plak...=(

    ReplyDelete
  3. lamanyee ko amek masa riooooooo...

    -budak baik-

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. mencari ketenangan untuk kesedihan.. hahahaha

    ReplyDelete
  6. ek??
    ??????
    tak thu nak komen ape...
    kih3

    ReplyDelete
  7. Lama benor ko amik mood ni...
    Tak sabau dh eden mo dengaq citer deme...

    Huhu...

    ReplyDelete
  8. ma pekabo ko?

    aku tau gak lagu kawan ni walaupon mase tu aku masih mude =D hahaha

    ReplyDelete
  9. @LiFe KaMi

    aa aa...sedih kan irama dia...ekeke

    ReplyDelete
  10. @grOundnUt

    uikkk...tula ko...kan dah merajuk si kitty tu...adoi...sian dia...

    aku tak sedih le...tgh hepi ni pasal tu tak dpt nak tulis...ekeke

    ReplyDelete
  11. @Anonymous

    tgh hepi...susah la nak tulis citer sedih...ekeke

    ReplyDelete
  12. @wadud@duad

    haha...pelik jekan...mmg susah la weh nak buat...wakaka

    ReplyDelete
  13. @GaDis CoMeL

    uikkk...pengantin tak baik sedih2...amik mood hepi cepat...

    ReplyDelete
  14. @Miss ...

    mmg best...kalau main gitar pun best cuma lirik...kita dibangku sekolah lagi je yg tak best...wakaka

    ReplyDelete
  15. 'kita di bangku skolah lagi' tukar ler...'kita akan dibangkung nanti'...

    ReplyDelete

komeng