Our social:

Tuesday, September 28, 2010

Jual klip video lucah remaja

BUTTERWORTH - Asalkan membawa keuntungan, peniaga kedai menjual telefon bimbit dan kad prabayar kini menukar strategi dengan menjadikan klip video lucah sebagai 'umpan' untuk menarik pelanggan.

Taktik terbaru paling berkesan itu menawarkan perkhidmatan muat turun klip video lucah untuk dipilih yang kebanyakkannya memaparkan aksi panas remaja tempatan dengan bayaran hanya RM10 sahaja. selanjutnya

Ingatkan dah takde lagi...rupanya masih ada...adoi...tak serik2 ke remaja 3gp ni...kan benda ni dah banyak didedahkan...takan tak serik kot...ke yang ini yang lama2 punya.... ntahla..

4 comments :

  1. Adessss....tak terkataaaaa....tak tahu nak cakap macam mana tu bro...menda tu mudah didapati....

    ReplyDelete
  2. apesal la mereng sgt..
    Dh tak cukup duit byr sewa kedai gamaknyer...

    ReplyDelete
  3. @Langit Pertama

    yang jual bangsa lain...klip...budak2 kita...sedih

    ReplyDelete

komeng