Our social:

Monday, September 6, 2010

jual diri di facebook

apa nak jadi ni?guna facebook untuk jual diri...saksikan pengakuan di youtube harian metro ni weh...apa pendapat korang...

Guna Facebook untuk jual diri di bulan Ramadan


6 comments :

  1. Adeh,, pengas Mood terus.. haha.

    ReplyDelete
  2. kalau nak buat benda tak elok tu senang jer..kalau nak buat baik banyak betul halangannya

    ReplyDelete
  3. RM500 sehari?
    takut melekat?? hahaha

    apa tujuan brader ni interview org gini? makin diberi perhatian, makin menjadi la mereka..menambahkan dosa jer diorang ni...

    patutnya interview laaa ahli-ahli agama ke untuk bulan-bulan posa ni, ada gak faedah...

    ReplyDelete
  4. @Yatre Hayati

    camtula kan...kehidupan...benda salah mmg senang nak dibuat...

    ReplyDelete
  5. @DaHLia

    ntahla sis...metro kan suka citer2 camni...mungkin nak bagi kesedaran kot...ntahlaa...

    ReplyDelete

komeng