Our social:

Wednesday, September 22, 2010

jom masak...

Aku tak sangka betul la...entry tips memasak aku mendapat page views antara tertinggi...aku malas nak prtsc....nanti aku tunjuk kat korang...kalau korang suka...nanti aku buat lagi ok

32 comments :

  1. @Ieda Al-Habsyi

    hehe...tak taulah betul ke tidak...tapi tu dari stat counter google...ekeke

    ReplyDelete
  2. huhu..blh buat satu blog lain utk masak saja..waaa...Mr Mario masuk dapur lah ni kan..

    ReplyDelete
  3. masuk dapur bukak peti ais minum air je...wakaka

    ReplyDelete
  4. tahniah2
    masak betol2 klu ko x ko yang masak
    (paham ke? kekke)

    ReplyDelete
  5. @Cik Bucken

    aku faham...tapi sapa nak masak aku...wakaka

    ReplyDelete
  6. chef mario. haha. orang datang blog gua cari 'aksi basah'.


    keh2x

    ReplyDelete
  7. masakkan utk aku(belanja aku)..haha

    ReplyDelete
  8. nanti boleh la kau tkar genre blog ni..jadi blog masakan...

    ReplyDelete
  9. la..ingatkan btl2 masak td.. lady tertipu rupenyer :)

    lady pandai masak air :)

    ReplyDelete
  10. pergh bro.. sejak biler dah jadi cef nieh? :)

    ReplyDelete
  11. tip putus cinta ada tak chef mario??hehe

    -nekmo-

    ReplyDelete
  12. @Azmi

    haha...blog aku ada mcm2 genre le...

    ReplyDelete
  13. @LadyBird

    ok la tu buat permulaan...lps ni mskkn bhn2 dia je...hehe

    ReplyDelete
  14. @wadud@duad


    kena bljr jgk bro...berguna weh...hehe

    ReplyDelete
  15. @rutikeben

    hehe...ko belum tau kegunaan dia...nnt ko tau laa...ekeke

    ReplyDelete
  16. tggu aku kawen lah hahaha
    tp tggu jijan kawen dulu la hohoh

    ReplyDelete
  17. ruti...
    klu ko tggu dia...lmbt arrr...ekeke

    ReplyDelete
  18. kalu jijan lama lagi,yus pun boleh la hahaha

    ReplyDelete
  19. hehe...yus tgh kumpul duit tu...ekeke cpt sikit kot...haha

    ReplyDelete

komeng